R@MB@stix Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 har vært på ferie nu ...og så meldingene deres ...så hvordan får jeg 0.5 versjonen ? scenest la ut 0.6 som jeg takker for men må jo ha 0.5 først
R@MB@stix Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 håper ikke at det er virus da hehe men takker og bukker
scenest Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 håper ikke at det er virus da Tror ikke det er det
Sgt.Stav Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 Jaggu herbie detta var gøy hehe blir vell litt spilling i mellom jula da! ownage med little bird! GOD JUL!!
Nikern Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 DC er verdens beste spill, hadde kjøpt det på dagen hadde det kommet i singleplayer i butikken. Men hvor spiller folket? evnt noen som har clan jeg kan joine eller noen som blir med å starter en, jeg er så lei av KUN public..
scenest Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 Tror jeg blir med og lage en! BF ellr DC ?
talgmar Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 KLAN.. hørte jeg klan.!!!?? hehe.. Look no further.. TLL norwegian Battlefield1942 clan Vi er masse norske gutter som spiller sammen.. morro. og vi trenger fler... Sjekk ut nettsiden vår og søk om medlemsskap så ordner jeg resten vettu mvh [TLL] Talgmar [TLL clan leader, NorwegianResistance team]
bamsefar Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 Talgmar: Har dere server? Få adressen, så stikker jeg kanskje innom en dag å ser om jeg er verdig God Jul
R@MB@stix Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 kan man ikke spille de nye brettan alene ? sånn med botter ..går til create game...og velger brett= det er ingen botter...og på single player er ikke de nyeste brettene der...og på co-op er d heller ikke de nyeste brettene...blir litt desperat her ? kunne noen hjelpe meg ?
R@MB@stix Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 (endret) ++ et annet spørsmål også ...er det noen andre som opplever noen helt sinnsyke grafiske bugs når de spiller DC 0.6 ?? jeg får d slikt at nesten hver gang jeg snur meg til venste så forsvinner grafikken helt har bare helt hvitt og kanskje noen tanks ...noen som kan hjelpe ..har installert på to ganger nu...har P4 2,8Ghz og Geforce Ti4800se ..har bestandig kunne drive bf spillene og moddene på fullt ..er litt irritert nu Endret 24. desember 2003 av R@MB@stix
scenest Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 (endret) Hmm.. Det var sånn til meg før å, når jeg spilt dc 0.5 Men når jeg installerte 0.6 ble det bra igjen :/ Har ingen råd og gi. Edit:skriveleif Endret 28. desember 2003 av SceNEst
BolleKalle Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Skrevet 25. desember 2003 ++ et annet spørsmål også ...er det noen andre som opplever noen helt sinnsyke grafiske bugs når de spiller DC 0.6 ?? jeg får d slikt at nesten hver gang jeg snur meg til venste så forsvinner grafikken helt har bare helt hvitt og kanskje noen tanks ...noen som kan hjelpe ..har installert på to ganger nu...har P4 2,8Ghz og Geforce Ti4800se ..har bestandig kunne drive bf spillene og moddene på fullt ..er litt irritert nu Driver bug med detonator, husker ikke hvilken det var, men ihvertfall gikk jeg på Guru3d og lasta ned den nyeste ForceWaren til Nvidia der.. i dem var det en desert combat fix.
talgmar Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 NIKERN og SceNEst : Form serveren var nede når dere søkte.. så dere må søke på nytt. sorry Og Bamsefar.. Ja vi har en server, men den er kun oppe når vi trenger den
scenest Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 (endret) Form serveren var nede når dere søkte.. så dere må søke på nytt. sorry Har gjort det og er med nå Endret 28. desember 2003 av SceNEst
Skallbaink Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Jeg har 1.5 på bf og 0.6 på dc men får feilmeldingen om at data differs from server...
osmoen Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Jeg har 1.5 på bf og 0.6 på dc men får feilmeldingen om at data differs from server... du la inn dc 0.5L før 0.6-updaten?
Armalite66 Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Jeg har 1.5 på bf og 0.6 på dc men får feilmeldingen om at data differs from server... Det er dc 0.6f som er på serverene, vet ikke om det er noen forskjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå