Gå til innhold

Desert Combat 0.6 ute!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DC er verdens beste spill, hadde kjøpt det på dagen hadde det kommet i singleplayer i butikken.

Men hvor spiller folket?

evnt noen som har clan jeg kan joine eller noen som blir med å starter en, jeg er så lei av KUN public..

Skrevet

kan man ikke spille de nye brettan alene ? sånn med botter ..går til create game...og velger brett= det er ingen botter...og på single player er ikke de nyeste brettene der...og på co-op er d heller ikke de nyeste brettene...blir litt desperat her ? kunne noen hjelpe meg ? :scared:

Skrevet (endret)

++ et annet spørsmål også ...er det noen andre som opplever noen helt sinnsyke grafiske bugs når de spiller DC 0.6 ?? jeg får d slikt at nesten hver gang jeg snur meg til venste så forsvinner grafikken helt har bare helt hvitt og kanskje noen tanks ...noen som kan hjelpe ..har installert på to ganger nu...har P4 2,8Ghz og Geforce Ti4800se ..har bestandig kunne drive bf spillene og moddene på fullt ..er litt irritert nu :cry::angry::cry::laugh::cry::(

Endret av R@MB@stix
Skrevet (endret)

Hmm..

Det var sånn til meg før å, når jeg spilt dc 0.5

Men når jeg installerte 0.6 ble det bra igjen :/

Har ingen råd og gi. :no:

Edit:skriveleif

Endret av SceNEst
Skrevet
++ et annet spørsmål også ...er det noen andre som opplever noen helt sinnsyke grafiske bugs når de spiller DC 0.6 ?? jeg får d slikt at nesten hver gang jeg snur meg til venste så forsvinner grafikken helt har bare helt hvitt og kanskje noen tanks ...noen som kan hjelpe ..har installert på to ganger nu...har P4 2,8Ghz og Geforce Ti4800se ..har bestandig kunne drive bf spillene og moddene på fullt ..er litt irritert nu :cry::angry::cry::laugh::cry::(

Driver bug med detonator, husker ikke hvilken det var, men ihvertfall gikk jeg på Guru3d og lasta ned den nyeste ForceWaren til Nvidia der.. i dem var det en desert combat fix.

Skrevet
NIKERN og SceNEst :

Form serveren var nede når dere søkte.. så dere må søke på nytt. sorry :no:

Og Bamsefar.. Ja vi har en server, men den er kun oppe når vi trenger den ;)
Skrevet (endret)
Form serveren var nede når dere søkte.. så dere må søke på nytt. sorry

Har gjort det og er med nå :D

Endret av SceNEst
  • 2 uker senere...
Skrevet
Jeg har 1.5 på bf og 0.6 på dc men får feilmeldingen om at data differs from server... :angry:

Det er dc 0.6f som er på serverene, vet ikke om det er noen forskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...