Gå til innhold

[Løst] Hvordan kan jeg flytte sms over til sd kort? (flytte fra galaxy S4 til S7)


Anbefalte innlegg

Har akkurat henta meg en brukt S7 og har satt opp apper på den nye telefonen, men jeg vil ikke bruke ekstra apper eller cloud for å sende over kontakter og sms. Det er det eneste som mangler før jeg kan ta den nye telefonen i bruk fullt ut.

 

Det var ikke noe problem å lagre kontakter på sd kort på S4'en, men jeg finner ikke noen mulighet til å gjøre det med sms, søkefunksjonen her fant ingenting, og google søk finner bare fram ekstra apper eller cloud saving. Er det mulig å flytte sms'er over på sd kort i det heletatt?

 

Går det i det heletatt å flytte kontakter og sms'er over fra sd kort til S7, eller må jeg bite i det sure eple og sette opp cloud lagring kun for dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er slike ting jeg vil unngå. Har klart meg fint hittil uten skylagring og hvis jeg vil begynne med det nå, så vil jeg det etter jeg er ferdig med å flytte over til den nye telefonen:P Og jeg vil unngå å legge inn apper bare for detta. Må jeg så må jeg, men prøver å unngå det.

Lenke til kommentar

Det er slike ting jeg vil unngå. Har klart meg fint hittil uten skylagring og hvis jeg vil begynne med det nå, så vil jeg det etter jeg er ferdig med å flytte over til den nye telefonen:P Og jeg vil unngå å legge inn apper bare for detta. Må jeg så må jeg, men prøver å unngå det.

Den skylagrer ingenting, overfører kun data fra telefon til telefon utifra utvalget du gjør. Likevel, jeg vet ikke om det finnes en tilsvarende god app.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...