Maxma Skrevet 28. januar 2019 Skrevet 28. januar 2019 Hei. Jeg har familie i Filippinene og de bor der det ikke er så godt mobildata men teledekningen er god. Jeg lurer på hva som er det billigste ring-kontantkort til Filippinene. Har i flere år nå brukt sånne telekort greier på fasttelefon, men nå som vi ikke har fasttelefon og at telekorta blir bare mer og mer vanskeligere å finne. Har fått anbefalinger om MyCall, men vet ikke helt. Er der andre løsninger som å skaffe seg et filippinsk SIM kort og bruke det her i Norge for ringing til Filippinene? Om noen av dere har erfaringer eller er litt eksperter i dette, vil jeg gjerne ha tips. Takk
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. januar 2019 Skrevet 28. januar 2019 Hei. Jeg har familie i Filippinene og de bor der det ikke er så godt mobildata men teledekningen er god. Jeg lurer på hva som er det billigste ring-kontantkort til Filippinene. Har i flere år nå brukt sånne telekort greier på fasttelefon, men nå som vi ikke har fasttelefon og at telekorta blir bare mer og mer vanskeligere å finne. Har fått anbefalinger om MyCall, men vet ikke helt. Er der andre løsninger som å skaffe seg et filippinsk SIM kort og bruke det her i Norge for ringing til Filippinene? Om noen av dere har erfaringer eller er litt eksperter i dette, vil jeg gjerne ha tips. Takk Happybytes tar kr. 1,40 pr. minutt til Filippinene, men de har ikke kontantkort. Må du ha kontantkort er nok MyCall det beste.
^fmj Skrevet 28. januar 2019 Skrevet 28. januar 2019 Nå vet jeg ikke om dette er billigste alternativ, men ikke gal pris i alle fall. https://talkmore.no/tjenester/ekstrautland Du får hele 500 ringeminutter og 500 SMS til over 60 utvalgte land, for kun 149,- pr måned. Helt uten oppstartsavgift og med full Telenor-dekning. Se hvilke land tjenesten inkluderer under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå