N-4K0 Skrevet 17. april Skrevet 17. april Hvorfor har du kledd deg ut som Cruella de Vil? Jeg har vært flere turer langt under bakken i Minecraft denne uka.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. april Forfatter Skrevet 23. april Hvorfor ville Minecraft bakken spise deg? Skal spille Magic: The Gathering kort i dag med folk.
N-4K0 Skrevet 23. april Skrevet 23. april Hvorfor skal du spille med korte folk? Jeg skal få lagt om dekk på bilen min på tirsdag.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mai Forfatter Skrevet 10. mai (endret) Hvorfor vil den nye dekken din parre med bilen din på tirsdag? Fjernkontrolleren min til TV har streiket ofte i det siste selv om jeg bytter ny batteri i den. 😳😩 Endret 10. mai av TheDarkSycamore - SCM
N-4K0 Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Hvorfor har tv-fjernkontrollen din gått ut i streik? Jeg kjøpte et par glass med sursøt saus i kveld.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juni Forfatter Skrevet 11. juni Hva har du sauset til, siden de glassene der er både sur og søt nå i kveld? Jeg liker både @N-4K0, @SprengeMobil, @MR SPEED, @Maskinfører, @Pliscin, Appelsinselger (som ikke er her inne lengre), @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). 🤗🤗 1
Maskinfører Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (12 timer siden): Hva har du sauset til, siden de glassene der er både sur og søt nå i kveld? Jeg liker både @N-4K0, @SprengeMobil, @MR SPEED, @Maskinfører, @Pliscin, Appelsinselger (som ikke er her inne lengre), @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). 🤗🤗 Appelsinselger? Nå må du fortelle 😀 @TheDarkSycamore - SCM 🤗🤗 vi liker deg også 🤗🤗
N-4K0 Skrevet fredag kl 14:58 Skrevet fredag kl 14:58 Maskinfører skrev (23 timer siden): Appelsinselger? Nå må du fortelle 😀 @TheDarkSycamore - SCM 🤗🤗 vi liker deg også 🤗🤗 Du må lese førstepost, i denne tråden skal vi lage et morsomt svar basert på det forrige poster skrev, og så skrive noe selv som neste poster skal lage et morsomt svar til ------------------------- TheDarkSycamore - SCM skrev (På 11.6.2026 den 4.56): appelsinselger Hvorfor prøver du å kjøpe appelsiner av folk som ikke selger dem lenger? Jeg så Steven Spielbergs nyeste film Disclosure Day på kino på onsdag. 1
Maskinfører Skrevet lørdag kl 20:32 Skrevet lørdag kl 20:32 N-4K0 skrev (På 12.6.2026 den 16.58): Du må lese førstepost, i denne tråden skal vi lage et morsomt svar basert på det forrige poster skrev, og så skrive noe selv som neste poster skal lage et morsomt svar til ------------------------- Hvorfor prøver du å kjøpe appelsiner av folk som ikke selger dem lenger? Jeg så Steven Spielbergs nyeste film Disclosure Day på kino på onsdag. Åja sorry var litt trøtt så skulle lese første post ja 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå