Gå til innhold

Har fått en gammel pc av en kammerat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei hvis du laster ned Denne så finner du ut hva slags mainboard du har. :yes:

 

Cs: tror det skal funke (er ikke helt sikker). Bruker ikke cs en "utdatert" motor ?

siden du har et "utdatert" skjermkort så muligens.

 

Tips: finn nyeste drivere til allt skjermkort og mainboard og dritt så funker det nok.

:thumbs:

Lenke til kommentar
Det som var inni var:

 

HK: aner ikke

Cpu: pentium 2 400 mhz

så var det 1 pci (creativ) skjermkort og et agp kort (Ati rage 128)

hd og ram var ikke der men har no ram brikker liggene er dette bra nok til å spille cs?

Den vil ikke klare CS 1.6, men kanskje eldre en eldre versjon dersom du får tak i et nytt skjermkort..

 

Jeg tror jeg ville ha langt inn en eldre versjon av Linux på den og brukt den til Firewall eller noe..

Lenke til kommentar

jeg vil da tro at i enn oppløsning på 800x600 så vil det gå greit å kjøre cs med den maskinen uansett hvilken versjon..

 

Iriterer meg at folk anbefaller radeon9600 eller bedre skjermkort til folk som skal kun spille cs..

 

Husk CS kan spilles med på voodo 3 og p2 333

 

Mobilbrukeren: kan du ikke prøve å legge inn CS da? Da finner du svaret selv. Husk at winXP er krevende på maskinvare, bruk win98SE.

Lenke til kommentar
jeg vil da tro at i enn oppløsning på 800x600 så vil det gå greit å kjøre cs med den maskinen uansett hvilken versjon..

 

Iriterer meg at folk anbefaller radeon9600 eller bedre skjermkort til folk som skal kun spille cs..

 

Husk CS kan spilles med på voodo 3 og p2 333

 

Mobilbrukeren: kan du ikke prøve å legge inn CS da? Da finner du svaret selv. Husk at winXP er krevende på maskinvare, bruk win98SE.

DEFINER spille ??? klarer du aime med 10 fps HAR du testet 1.6 ? 800x600 går så vidt smooth med en xp2000 +gf4 mx !

 

:D vis ikke du kan magi da hehe noe du sikkert kan......

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det kjører ikke cs, det er sikkert å visst. Prøvde å spille på en P3 800 mhz idag med 32 mb skjermkort og det nyttet ikke. Det kjører jo, men det går ikke an å spille cs uten at alt går smooth.

Lenke til kommentar
Husk CS kan spilles med på voodo 3 og p2 333

Ja, men det er med de gamle betaversjonene! Etterhvert som det har komt nye versjoner har de blitt mer krevende.. Med en smoke hos meg så kommer fps ned i 40, og er det endel folk i tilleg så er den nedi 13..

Endret av C0bra
Lenke til kommentar

Tror det skal funke fett å spille cs på den maskinen der hvis du ikke er så kresen på grafikk/fps. En kompis av meg har en IBM aptiva P2 400Mhz, 64MB ram og et eller annet ATi intregert skjermkort med 2MB på 4MB (husker ikke helt). Ligger på rundt 30 fps på 640*400... funker det, men maskinen ikke akkurat en drøm å spille på.

Lenke til kommentar

Du har tydeligvis et voodoo1 eller 2.. Siden CPU'n ikke er helt uptodate blir d kanskje vanskelig å kjøre cs 1.5 helt rent, ihvertfall med mange folk.. Hadde en P3 533 med voodoo2 og den kjørte cs nesten helt smooth helt til det kom med for mange folk.. D greide ikke cpu'n og dermed ble d hakking.. Du kan heller ikke regne med at cs 1.5 (og hvertfall ikke 1.6) vil gå helt rent med et bedre skjermkort heller. Du har for svak cpu.. D kan sikkert gå rent hvis dere bare er 2-4 stk. men over d får du nok problemer med en P2 400..

Lenke til kommentar
DEFINER spille ??? klarer du aime med 10 fps HAR du testet 1.6 ? 800x600 går så vidt smooth med en xp2000 +gf4 mx !

 

:D vis ikke du kan magi da hehe noe du sikkert kan......

Nå har det seg slik at jeg har sitte MANGE timer og spilt CS på en slik maskin! OG jeg hadde det veldig moro på den tiden.. Selvfølgelig kan man ikke forlange 100fps, men det fungerer!

 

Angående smoke.. Det finnes tweaking!

 

Nå synes jeg trådstarter burde prøve selv jeg da..

 

G4 ti4200 er UANSETT overkill..

 

Gå heller for et g4MX, Gforce256 DDR, Radeon 9100/9200 dersom grafikken ikke er tilfredstillende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...