Gå til innhold

Lagre bokmerker eksternt

rolfmm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finns det noen nett-tjeneste der jeg kan legge bokmerkene mine istedet for (eller i tillegg til) i nettleseren.  Jeg bruker to ulike nettlesere (ikke spør hvorfor!) og har PC'er på tre forskjellige steder. Så det hadde vært veldig smidigt å kunne bokmerke kryss av PC'er og nettlesere. (Og om jeg sitter ved svogeren min sin PC kunne jeg også kommet til bokemerkene.)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Du kan jo bare lagre bokmerkefilen din på en dropbox eller lignende. 

Skrevet

Om du hadde holdt deg til 1 nettleser, så har både Firefox og Chrome en slik tjeneste. Selv bruker jeg Firefox på privatPC-er, nettbrett, mobil og jobb-PC. Tenker ikke over at jeg sitter på forskjellige maskiner. Bokmerker og evt passord synkroniseres greit mellom enhetene.

Skrevet

Har ikke Opera også noe slikt? De var vel ganske tidlig ute med en slik tjeneste. Jeg har tidligere bruke Chrome, og synkroniseringen av passord og bokmerker fungerer fint der og. Logge seg inn på google, så kommer alt i løpet av få minutter. Pling-plong :)

Skrevet (endret)
Joda, nå har jeg googlet litt og det virker veldig smidigt. Tror jeg vil holde meg til Chrome som 'hovednettleser' siden jeg har Google-konto. 

Takk for tips og innspill  :)

Endret av rolfmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...