Jakartabebopp Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 hmmm.. syntes forsatt det at man fikk standard vifte var det dårligste med det. (skal kjøpe hl2 så jeg får med boksen og sånt, uansett) jeg syntes den vifta man ser på bildene ser så ******* grom ut.
defzx Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Skrevet 21. desember 2003 Ja, enig der. Alle kommer jo til og kjøpe Hl2 uansett Men Vifta. ble skuffa jeg og. Tenkte, f**n Har jeg fått Feil!? Men nei, BBA jeg som trodde GeCube lagde vifta sjøl
Pc_master Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Trodde jeg hadde fått feil kort jeg også. Jeg er enig med at vifta så rå ut
Shar|{ Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Ikke bli sur nå om jeg stiller (i dine øyne) dumme spørsmål. Har du husket å avinstallere alle gamle drivere fra tidligere skjermkort? Det er også viktig å avinstallere ALL programvare tilhørende tidligere kort (f.eks. ASUS Smart Doctor etc.) Har du hatt et nVidia kort anbefaler jeg å kjøre dette programmet eller et tilsvarende et for å kvitte deg med rester av Detonator driverne. Verdt et forsøk før du evt. må formatere maskinen. ja, jeg fjerna alle drivere. men tror det programet gjorde susen. Nå funker alt
Jakartabebopp Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 (endret) angående tempratur-måleren, skulle det ikke følge med en skive med programmet RedLine på? det skulle visstnok være programmet som gjorde det mulig å overvåke og bruke denne "dynamiske overklokkinga". Edit : skriveleif Endret 21. desember 2003 av rasgar
defzx Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Skrevet 21. desember 2003 Lurte på en ting her. Jeg har brukt skjemkortet mitt og det er inni maskina, kan jeg sende det inn igjen og bytte det i et annet kort? eventuelt betale noen kroner mere?
Jakartabebopp Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 så lenge du ikke har overgått dine 14 dagers angrefrist eller du har skadet kortet pga. brukerfeil, så ja, bytt i vei, men det er du som må betale frakt og sånt.
Pc_master Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Lurte på en ting her. Jeg har brukt skjemkortet mitt og det er inni maskina, kan jeg sende det inn igjen og bytte det i et annet kort? eventuelt betale noen kroner mere? Har tenkte på og bytte jeg også.
defzx Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Skrevet 21. desember 2003 Går det ann og bytte og få pengane tilbake da?
Pc_master Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 (endret) Hehe. Det hadde vært no det Men hvis jeg kjøper meg et nytt et så skal jeg gå for et asus kort tror jeg. Endret 21. desember 2003 av Pc_master
Daysleeper Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 ja, jeg fjerna alle drivere. men tror det programet gjorde susen.Nå funker alt Da håper vi jula er berga for dine vedkommende! God fornøyelse! defzx Skrevet 21/12/2003 : 22:58 Går det ann og bytte og få pengane tilbake da? Ja, så lenge premissene rasgar allerede har nevnt ikke er brutt har du rett til å heve kjøpet og få pengene igjen. Har selv gjort dette et par ganger uten problemer. Men som rasgar også nevner må du selv betale eventuelle fraktkostnader.
Jakartabebopp Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 litt bittert, men jeg fikk mail fra multicom og de sa at det bare var standard-kortet som kom med den kule vifteløsningen.
Hardfredd Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Ikke alle XT korta er bundlet med HL2! Det virker som det er de som koster ca. 1400-1500.- som det ikke følger med HL2 kuppong. 9600XT uten HL2 Det kortet du henviser til er bundlet med hl2. http://www.sapphiretech.com/vga/9600-xt.asp
Shar|{ Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Da håper vi jula er berga for dine vedkommende! God fornøyelse! hehe.. blir kanskje noen som overlever jula
Jakartabebopp Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 noen har lyst til å dele noen resultater med kortene, event. forbedringer fra forrige kortet? forskjellige spill og sånt?
defzx Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Skrevet 22. desember 2003 Deus Ex - Invisible War, Det ble et ******* røkk i forhold til geforce 3 tit 200 skal jeg si!. På generals merka jeg litt men ikke mer en dobbel så bra.. Ellers synes jeg at jeg gikk fra og være noob på cs til og eie alle , grafikken er vel akuratt den samme, lagger ikke noe kraftig når det kommer smoke men. hehe. har du hatt noen positive overaskelser da? -------------------- Viss jeg skal bytte kortet hvordan gjør jeg det? sender jeg det bare tilbake så for jeg pengane tilbake? Er det noen gebyrer eller bare frakta?
Jakartabebopp Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 veeeeldig, men jeg fikk bare testa litt før jeg måtte pakke det inn og legge det under juletreet.. alle spill gikk 2-4 ganger så smooth føltes det .. (fra mitt gf2 pro ) fikk bare prøvd morrowind, Deus Ex 2, halo, chrome og Unreal 2 XMP
Gef Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 (endret) Fant ut at det er innebygget temp sensorer på mitt ASUS 9600XT kort. Måtte bare gå gjennom cd'ene som fulgte med, så fant jeg ett prog som heter ASUS SmartDoctor, funker som feen det Digger mitt ASUS kort! Endret 23. desember 2003 av Gef
Jakartabebopp Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 (endret) Fant ut at det er innebygget temp sensorer på mitt ASUS 9600XT kort. Måtte bare gå gjennom cd'ene som fulgte med, så fant jeg ett prog som heter ASUS SmartDoctor, funker som feen det Digger mitt ASUS kort! kjeften på'ræ ... det kortet vil jeg også ha, sånn nesten! btw, god jul! mvh, Rein Edit: leifenes konge Endret 23. desember 2003 av rasgar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå