Gå til innhold

GeCube 9600XT from multicom


defzx

Anbefalte innlegg

Hei hei! nå har me karane fått oss nytt skjermkort! GeCube Radeon 9600XT med bga ram! Fra multicom.

Vi lurte litt, skal det ikke følge med en lapp med cd key til hl2? ingen av oss fikk en slik lapp?? viften ser litt råtten ut forhold til bilde. Ellers er vi strålende fornøyd med Ati radeon 9600xt!

 

God jul og Godt nytt år! :xmas::love:

:thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Fikk Radeon 9600XT i posten idag, satte det i, la inn drivere, alt funka, kom inn i windows der henger hele skjermbilde seg opp.

 

Når jeg leser i manualen står det at jeg må ha minst 300w PSU. Dette sto ikke på siden til multicom eller GeCube. men siden jeg ikke bruker alle uttakene på PSU'n burde det vel funke, eller må jeg rett og slett ha 300w? har 250w fra før.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Fikk Radeon 9600XT i posten idag, satte det i, la inn drivere, alt funka, kom inn i windows der henger hele skjermbilde seg opp.

 

Når jeg leser i manualen står det at jeg må ha minst 300w PSU. Dette sto ikke på siden til multicom eller GeCube. men siden jeg ikke bruker alle uttakene på PSU'n burde det vel funke, eller må jeg rett og slett ha 300w? har 250w fra før.

Viss det står at du MÅ ha det, da MÅ du ha det.

Lenke til kommentar

Alt funka fint og sånn! men jeg formaterte og lastet ned nyeste driver fra ati. kan jo ikke ha noen rester fra nvdia.. Anbefaler deg og formatere. Men skal jo ha hl2 :angry: !. sendte dem mail ja, og herregud bilde de har av kortet på siden ser jo konge rått ut men det jeg fikk sto det bare buildt by ati og en råtten vifte på. Her har multicom lurte meg! jeg som trodde det kom med en bra vifte nå..

Lenke til kommentar
Hei!

 

Fikk Radeon 9600XT i posten idag, satte det i, la inn drivere, alt funka, kom inn i windows der henger hele skjermbilde seg opp.

 

Når jeg leser i manualen står det at jeg må ha minst 300w PSU. Dette sto ikke på siden til multicom eller GeCube. men siden jeg ikke bruker alle uttakene på PSU'n burde det vel funke, eller må jeg rett og slett ha 300w? har 250w fra før.

Jeg har 250w funker fint her. Prøv catalyst 3.10.

Lenke til kommentar
Testa å overclocke det :D

Core-499.5@576 (slideren går ikke lenger)

Minne-324@396

 

Den kjøleren er ikke så ille bare bråker som f.

Du snakker om det GeCube greiene med BGA (eller no sånt) minne, ikke sant?

Litt pussig, for en annen fyr sa at det var dårlig til å overklokke... Men kult da!

Ja mitt gamle GeForce 2 mx 400 klarte jeg å øke core og minne med 10 hver. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...