Gå til innhold

GeCube 9600XT from multicom


defzx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk mail fra multicom.

Vi har nå sjekket mot GeCube, som vil ettersende dette til kunder som ikke har mottatt kode til HL2 sammen med denne modellen.

Ditt kundenummer er registrert, og vi vil sende deg dette så snart vi får det fra GeCube.

 

Jeg beklager om illustrasjonsbildet på våre nettsider ikke samsvarer med din versjon av kortet.

Ansvarlige for nettsidene er blitt varslet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jepp det gjør det! Jeg sendte mail til Gecube! Jeg spurte om jeg skulle få med hl2 slipp! Han sa ja! På Extreme iallefall! Vis jeg ikke fikk den i pakken så skulle jeg bare sende mail til han så skulle han ordne det!! :yes: Ble kjempeglad nå! Skal klokke det ganske godt også! Så tenker jeg får 4000 på 3dmark03! Håper iallefall! :p

Lenke til kommentar
Jepp det gjør det! Jeg sendte mail til Gecube! Jeg spurte om jeg skulle få med hl2 slipp! Han sa ja! På Extreme iallefall! Vis jeg ikke fikk den i pakken så skulle jeg bare sende mail til han så skulle han ordne det!! :yes: Ble kjempeglad nå! Skal klokke det ganske godt også! Så tenker jeg får 4000 på 3dmark03! Håper iallefall! :p

Hvem var det du snakket med?

 

Eg sendte mail til mutlicom.no siden det nå står på websiden deieres at "HL2 medfølger ikke" og fekk i svar: ....-Men nå er det dessverre slutt på kampanjen (HL2 var kun med i desember) og det leveres ikke med fra produsent lenger.

Vi har kun nye kort på lager.-

 

Kan legge til at eg bestilte et Gecube 9600XT Extreme hos dem 2.desember(var ventet inn 15.desember da,men kom ikke på lager før ut i januar) hvor det da på den tiden var lite info å se på sidene deires,men uansett eg har da alltid gått i den tru at eg skulle få med HL2 siden det kom med alle andre Ati XT lignende kort,nå ser det altså ikke slik ut :(

Lenke til kommentar
Jeg sendte mail til en som hette larry! Han var veldig snill! Han sa at jeg skulle få det! Har bestilt extreme edition fra multicom! Det kom på lager i går!

Larry...hm er dette en som jobber på multicom.no eller sendte du mail direkte til produsenten via fks. [email protected] som er å finne på http://www.gecube.com.tw/whereToBuy.php ???

 

Kan ikke se noen Larry på kontakt siden hos multicom.no,den eg snakket med var Hilde Hansen hos multicom.no

Lenke til kommentar

Let me get this right... GeCube ati radeon 9600XT-kort som ble bestilt fra multicom da de hadde julekalendertilbud til 1200og noe SKAL ha med hl2 kupong, mens de kortene som blir solgt etter jul ikke trenger å ha med kupong?

 

 

Jeg og kompisen min bestilte fra julekalenderen. Vi fikk ikke HL2 kupong ;( Er det bare å ta kontakt med Multicom?

 

 

En annen ting. Noen nevnte noe om bøylene på bgaram-kjølerne. Mitt kort har ikke kjølere på ram'en i det hele tatt. Bare en sugelig juggelvifte med stygge leds på gpu'en. :scared: Det er greit nok liksom.

Men det som fyller meg med forakt, er det faktum at jeg får artifacts med mindre jeg klokker minnet litt ned. JA jeg har skiftet ut thermalpadden med ordentlig kjølepasta (arctic silver 3) Og mens jeg brenner inne med dette ustabile drittkortet som ikke førte til noe særlig forbedring fra mitt gamle gainward geforce 4200ti goldensample og ikke gir meg mere enn roughly 3000 3dmark03 poeng, sitter kompisen min på et tilsynelatende identisk kort som han får til å klokke opp til 4500 3dmark03 poeng. (UTEN å skifte ut den lousy thermalpadden under kjøleren.)

 

 

 

*rive seg i håret*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...