Gå til innhold

Bilderamme 50x150


BigJaffa

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Fant for noen mnd siden en ramme på nett med målene 50x150cm, men dum som jeg var bokmerket jeg ikke denne siden. 

 

Har nå google meg opp og ned men kan ikke finne noen sider som har en ramme i denne størrelsen. Det er en fordel at den er svart, men ikke en nødvendighet. 

 

Siden det skal et relativt stort bilde i den må det være glass og plate på den. 

 

Håper at noen kan peke meg i rett retning. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rammen er ikke noe problem å finne, den leverer den ikke helt ukjente  tyske rammeprodusenten Crixus. I Tyskland koster den ca 100 EUR.+ tysk MVA  i utførelsen vist på https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51xOoyUMz5L._SL1001_.jpg, format 50/150 cm for 1 stk levert inn til en av deres forhandlere som ikke har spesielle rabattordninger.  Bestillingsreferansen hos Crixus er  CR40DEI-KG_0500x1500. 

 

Hvordan du har tenkt å få rammen fra Tyskland til Norge overlater jeg derimot til deg og evt din lokale rammebutikk å finne ut av, for ingen standardfirma som postvesenet (i Norge eller Tyskland), DPD/PostNord, UPS, FexEx etc tar mot en forsendelse i slikt format i sine standard forsendelesløsninger og til en fornuftig pris. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...