Minty123 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) hvor bor du i morrowind.. hva har du i huset ditt ? post urler til bilder av huset her her et mitt hus : bilde1 bilde2 bilde3 bor i nerano mannor tror jeg.. den "villaen" i balmora med liket i. (thieves guild mission å stjele noe vin fra huset hans, det huset ) btw.. lik er uendelig lagringsplass for ting.. og du kan kle på dem kule armorer.. mitt lik har nå full ebony armor - boots og pauldrons.. bootsene er orcish og pauldronene er ordinator pauldrons edit: skiftet topic, vet ikke om det ble verre eller bedre Endret 19. desember 2003 av PandaMartin Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hehe, tøft. Skulle gjerne hatt meg et hus, men jeg har leenge igjen. Hvor mange oppdrag må man egentlig gjøre for de bestemte husene for å få et hus? Lenke til kommentar
Slegga Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Dette ble vist et ganske dårlig topic PandaMartin :!: (No offence!) Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Du får vell når du får den høyeste tittelen i redoran.. og et tårn når du blir archmagistrate i telvani.. og ettelerannet i hlaalu og de andre great houses jeg har ikke komt meg såpass langt at jeg har blitt det i noen hus enda.. jeg ender opp med å bli lvl 25+ og så gå lei og lage ny char og det huset jeg har der bare knabbet jeg kan du gå inn er det ditt lurt å ha "basen" sin i balmora pga reisemuligheter, diverse strongholds som du kan ta ligger så fryktelig asosialt til btw.. noen som vet om jeg kan fikse et stående lik med editoren? har planer om å fikse meg noen å bruke dem som stativ til armorene jeg har på bordet (bilde3) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Nais hus. Har ikke Morrowind jeg . Spiller NeverWinter Nights Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Råttent hus . No offence. Gå ut å stjel alle de fargede lysene du kan. Da får du noen feeete lyseffekter. I mitt Nerano Manor har jeg ørtenhundre stearinlys. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 mitt forige hus var sånn.. men jeg likte ikke horehus looken.. går heller for den koselige stilen jeg har der Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Legg ut bilder da vel!! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg har en hytte i rett utenfor Balmora, lasta det ned. Mods ruler gata! Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 en HYTTE ? hehe.. campinglivet ruler! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 en HYTTE ? hehe.. campinglivet ruler! Hehe, men du, gidder du å legge ut flere bilder av din storslåtte villa? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 en HYTTE ? hehe.. campinglivet ruler! Jepps. Den er ganske fin, nesten luksus Det lå en del gode ting i den da jeg lastet det ned, men jeg vil ikke bruke dem. Det ville være å jukse. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 flere bilder kan jeg godt legge ut.. få se hytten din og da Elyas Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 bilde4 bilde5 bilde6 bilde7 bilde8 bilde9 bilde10 der.. jeg tok kansje litt av når jeg tok screenshots.. men nå ser du jo hvordan det ser ut. er en andre etasje der og.. men jeg har ikke fylt opp 1. enda Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 bilde4 som virker Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Kanskje senere, det tar så lang tid å komme til det. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Men kult hus du har. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4 Bilde 5 Jeg bor i ei hule. Selvsagt har jeg eget hus i forhold til at jeg er leder av Redoran og slikt, men det har jeg ikke noe forhold til. Hulen min ligger langs veien mellom Pelagiad og Balmora. Den heter Adanumuran. Første bilde viser sovestedet. Det er nær inngangen til hulen, og var der jeg begynte å "møblere". Etter hvert som jeg fikk nok lysestaker, fakler og liknende til å utvide, møblerte jeg like godt hele hulen. Andre bilde viser mitt lille våpenlager. Det er ganske rotete, men våpnene som ligger der er verd en del, for å si det mildt. Det tredje og fjerde bildet viser biblioteket/stuen. Jeg er glad i bøker, som dere ser. Har et lager med massevis av andre bøker og rot som jeg egentlig burde få lagt ut. Har også flere rom, men de er ikke så spennende. Siste bildet viser hulen fra utsiden. (jeg vet ikke hvor lenge bildene kommer til å være tilgjengelige. visstnok slettes alt hver femtende dag) Endret 23. desember 2003 av Erling E. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Tøft hus du har. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Dumme dobbelpost. Endret 20. desember 2003 av Elyas Machera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå