Gå til innhold

Ny stasjonær til enkel spilling


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Sitter nå på det som begynner å bli en ganske gammel laptop og har derfor tenkt tanken på å bytte ut denne med en stasjonær. Oppdaget at Power har 20% på alt denne helgen og at det dermed passet bra å gjøre nå.

 

Har det siste året kun spilt Fortnite og heller ikke i noen stor mengde, så trenger nok ikke en topp spec'et maskin. Ønsker også å bruke den til Premiere Pro og Lightroom.

 

Håpte dermed at noen kunne hjelpe meg videre? Budsjett er 10-15k. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er dette noe jeg bare slenger ut uten å ha sjekket noe pris nylig eller noe annet; Men power er etter min erfaring fra tidligere prissjekk temmelig dyre, så selv med 20% rabatt er det ikke sikkert de er så mye billigere enn andre elektronikkjeder. Det kan dog hende, ber deg bare sjekke priser grundig før du langer ut 5-10 000 kr for ny elektronikk.

Lenke til kommentar

Hei sveibuen

 

Jeg så på denne, men vurderer den opp imot denne https://www.komplett.no/product/11408/pc-nettbrett/komplett-pc/komplett-gamer-premium/komplett-gamer-premium-a170.

 

Ser 175 har bedre grafikkort men dårligere prosessor. Jeg kommer primært å bruke pc-en til gaming. Hvilken av de burde man da gå for?

Ser begge pakkene har elendig rambrikker. Du får ikke utnyttet cpuen skikkelig uansett.

CPUen trenger minst 2933MHz, men høyere mhz og strammere timing er bedre.

 

Ellers så virker begge pakkene solide ut! Så her må du se hva spill man spiller og hva de utnytter best, er det cpu eller gpu.

 

 

Endret av sveibuen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...