Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om dårr e någen så vet kossen d går an å gjør sån at eg kan gå på nette med mange pca?

Eg har telenor å eg får d isje te. D hadde våre fint om någen viste d.

Takk på forhånd :xmas:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du en router?

Eller har du koblet adsl modemet med tp-kabel rett inn i nettverkskortet ditt i pc'en?

Hvis du har router er det veldig enkelt å dele internetten.

Men har du ikke det blir det fort endel vanskeliger. Da må du mest sannsynlig gå til innkjøp av en router eller en hub/switch for å dele internetten dere imellom.

Jeg bruker selv en D-Link router (med wlan) for deling av internetten. Det er helt uproblematisk. Kan være litt vanskelig og sette den opp for internett med det går til slutt :)

Skrevet
Om dårr e någen så vet kossen d går an å gjør sån at eg kan gå på nette med mange pca?

Eg har telenor å eg får d isje te. D hadde våre fint om någen viste d.

Takk på forhånd :xmas:

som sagt.. dine opplysninger sier ingenting..

skriv litt mer om tilkobling o.l ;)

Skrevet (endret)
Hvorfor kan dere ikke ha et mer fyldig tema?

Slike poster blir ikke lenge i forumet  :no:

"dere"?

enig at det var dårlig språk, topic og beskrivelse da..

likevel spør han om hjelp og det er vel dette forumet er laget for?

Endret av suzze
Skrevet

viss jeg regner med at du ikke har router, så må du ha en pc med 2 nettverks kort.. det ene til nettet , og det andre til det lokale nettverket.

du må altså dele internetttilkoblinga di gjennom det andre nettverkskortet. Allt dette blir lettere med en router...... :yes:

Skrevet (endret)
"dere"?

enig at det var dårlig språk, topic og beskrivelse da..

likevel spør han om hjelp og det er vel dette forumet er laget for?

"Dere" = de som gjør det.

Jo, forumet er her for og hjelper. Hvis brukerene følger retningslinjene :

Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig quoting, samt dårlig bruk av emnefeltet, blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer.

Endret av bambam
Skrevet (endret)

Nå får dere f**n meg skjerpe dere. Jeg skjønte hva han spurte om, da skal dere også kunne gjøre det. Slutt å whine så jævli hver gang noen ikke gjør akkurat slik som dere ville gjort det. Ta det på PM eller bruk "report" knappen.

Blir helt forundret over hvor jævli pertentlig folk her på forumet kan være. Er dere alle så jævli perfekte selv da!??

*er trøtt å lei, ikke ta noe personlig..

Endret av Nikern
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...