Gå til innhold

TV2 Sumo og Rikstv-appen virker ikke på Android bilstereo, noen som har fått det til?


TT_N12

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Ble usikker på om jeg skulle legge denne tråden her eller under bilstereo men endte opp her da det gjelder selve appene samt at spilleren i og for seg er en form for nettbrett. Tenkte kanskje det er størst mulighet for svar her da.

 

Jeg har en Xtrons 10.1" Android bilstereo (PX5, Octa-core med Android 8.0) der jeg ikke får hverken TV2 Sumo eller RiksTV-appen til å virke.

Begge appene starter opp og ser helt ok ut men de vil ikke vise videoen. På Rikstv-appen så får jeg meldingen " Ukjent videoformat eller denne enheten støttes ikke" . Mens på Sumo-appen så blir det bare svart. 
Har prøvd å oppdatere spilleren både med original sw og med modifiserte image uten at det har hjulpet.

 

Nrk-appen virker som den skal.

 

Noen som har tips? Evt noen som har andre Android-spillere der disse appene virker? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fordi Android versjonen på enheten ikke har fått inn sertifikater som de store produsentene bruker. Dette blir ofte resultatet på billige kina ting. Og selv om du hadde fått appene i seg selv til å virke, ville du mest sannsynlig ikke fått strømmet noe pga krypteringen TV2 og RiksTV bruker. Med andre ord, det fungerer kun på godkjente versjoner av Android.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...