Gå til innhold

ubuy - stole på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
  • 1 måned senere...

Virker slik! Jeg kjøpte noe på søndag og skulle få ordrebekreftelse på Mail, men det kom aldri.. I dag er det tirsdag. Jeg forsøkte å logge på ved å be om nytt passord, men det virket ikke - skulle få en link som ikke kom. Jeg tenkte videre at jeg opprinnelig kanskje skrev noe feil i Mail-adressen og forsøkte å opprette en konto på ny, men da får jeg beskjed at konto med min mailadresse finnes fra før! Da blir min konklusjon at dette lukter svindel! Nå undres jeg om diskusjon.no er administrert av ubuy?!! Fy ......  Utrolig at så få har skrevet her på diskusjon.no

jeg finner likevel mange innlegg, men ingen om ubuy.co.no

Endret av Brizzy
La til mer tekst
Lenke til kommentar
Lurtebarepåentingjeg skrev (På 30.11.2019 den 19.39):

Har du? Jeg lurer på det samme

Nei har ikke det?

Brizzy skrev (På 22.1.2020 den 6.11):

Virker slik! Jeg kjøpte noe på søndag og skulle få ordrebekreftelse på Mail, men det kom aldri.. I dag er det tirsdag. Jeg forsøkte å logge på ved å be om nytt passord, men det virket ikke - skulle få en link som ikke kom. Jeg tenkte videre at jeg opprinnelig kanskje skrev noe feil i Mail-adressen og forsøkte å opprette en konto på ny, men da får jeg beskjed at konto med min mailadresse finnes fra før! Da blir min konklusjon at dette lukter svindel! Nå undres jeg om diskusjon.no er administrert av ubuy?!! Fy ......  Utrolig at så få har skrevet her på diskusjon.no

jeg finner likevel mange innlegg, men ingen om ubuy.co.no

Høres ikke bra ut.

Håper flere kommer med sine erfaringer?

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Jeg skulle bestille meg en brus som ville bli sendt fra US til Norge. 24 flasker Root Beer til 800-900kr og frakten kom på 4000kr. Jeg ble også fortalt at "the grand total" might get doubled because of customs fees. Hadde jeg fullført bestillingen kunne jeg regne med å måtte betale ca 8000kr for 24 flasker med brus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...