Gå til innhold

FCLGA1151 og LGA1151


lkkflsdo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det du ser på er gamle versjoner av både CPU og hovedkort

Jeg ville ikke kjøpt dette i dag.

Det du må se på er hvilket brikkesett hovedkortene kjører på.

z390 er det nyeste brikkesettet. Disse hovedkortene støtter 8 og 9 generasjonen til Intel
z370 støtter også dette, men er mulig du må oppdatere bios før du får benyttet generasjon 9.

 

Skal du ha eldre CPU enn dette må du ned på et hovedkort som har støtte for z270 brikkesettet. Dette mener jeg passer til både 6 og 7 generasjonen av intel CPU`er

Jeg ville derimot kjøpt et z390 hovedkort i dag samt en 8 eller 9 serie CPU (9 serien er helt ny så noe vanskelig å få tak på i dag)

Lenke til kommentar

Det du ser på er gamle versjoner av både CPU og hovedkort

Jeg ville ikke kjøpt dette i dag.

 

Det du må se på er hvilket brikkesett hovedkortene kjører på.

 

z390 er det nyeste brikkesettet. Disse hovedkortene støtter 8 og 9 generasjonen til Intel

z370 støtter også dette, men er mulig du må oppdatere bios før du får benyttet generasjon 9.

 

Skal du ha eldre CPU enn dette må du ned på et hovedkort som har støtte for z270 brikkesettet. Dette mener jeg passer til både 6 og 7 generasjonen av intel CPU`er

 

Jeg ville derimot kjøpt et z390 hovedkort i dag samt en 8 eller 9 serie CPU (9 serien er helt ny så noe vanskelig å få tak på i dag)

Har allerede Motherboardet, men passer begge av dem? isåfall hvem av dem er mest optimal

Lenke til kommentar

har du tenkt å bruke 4 lapper på en prossessor som ikke er topp of the popp? eller har du tenkt å kjøpe brukt?

Planen er å kjøpe i7 6700k eller en i7700k. vis det ikke er verdt å bruke dette motherboardet med en av disse CPUene så kan jeg selge den til en kompis. 

 

Om du vet om en annen kombinasjon av Motherboard og CPU hadde det vært flott.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...