Gå til innhold

Fra møkkete til smooth!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

jeg og har pusset et kabinett :) lot det stå ute i garasjen(uten port) i en natt, resultatet var at jeg måtte pusse ganske masse rust, men på det brukte jeg kun p120 og litt p180 til finishen(ville ha slike "riper"som du får med gråv pussing), det ble ganske stiligt etter et par lag klarlakk

Lenke til kommentar

Forhåpentligvis ikke så lenge til.. Men vil helst vise det beste vetu :)

 

Edit: Skal jobbe med det imorgen og tar da noen bilder.. Men jeg starter på skolen igjen på mandag.. Så vet ikke om det blir så mye bilder midt i uka.. Men vi får se!

Endret av sparks
Lenke til kommentar

Sorry for treg oppdatering! Men nå har jeg faktisk fått teken på det å fjerne de "ujevnhetene"!

 

Har fått vekk nesten alle og fin pusset nesten halve siden (ja, det tar tid :p)

 

Bilde 1

- Her har jeg nettop startet med å få vekk ujevnhetene ved å bruke veldig grov børste faktisk! Har desverre ikke et rent bilde av bare ujevnheter, men du kan se anntydninger på bilde nr 2.

 

Bilde 2

 

- Her jeg såvidt start å finpusse litt.. på høyre side av døren kan du tydelig se "flekker" eller ujevnheter som jeg liker å kalle det.. uffufff :)

 

Avsluttning

 

- Ja, der ser du både litt av topp og side :D Blir bra dette?

 

Avsluttning2

 

- Enda et sånn avsluttnings bilde.. Tror det blir mer modding til uka.. Får se om jeg får kjøpt mer 400 papir.. Det er det jeg trenger nu :)

Endret av sparks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...