Gå til innhold

iPhone 8 + - dårlig lyd.


Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Jeg er fersk eier av min første iPhone. Får stadig tilbakemeldinger fra de jeg snakker med på telefonen at jeg høres utydelig ut , langt borte og at det er en skurrelyd. Har fått et nytt beskyttelsesdeksel fra forhandler som mente at det forrige kunne være problemet.

 

Telefonen har ikke vært i tøft bruk så jeg utelukker at det er tilstoppet mikrofon. Det blir noe bedre når jeg bruker høytalerfunksjonen.

 

Er det slik at dette problemet er kjent? Hva er løsningen ? 

 

Tips....takk&takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Kjenner noen med Iphone SE og de blir veldig utydelige så fort de går inn i huset, men når de står på balkongen er det ok. Ikke noe feil med dekningen i området så må være antennen som er dårlig. Slik var Samsung også før, feks. S6.

Lenke til kommentar

Mjjjjjjaaaaaaaaaaa......har prøvd uten deksel , ble noe bedre men fremdelse....helt elendig :-) 

 

Snakke rett inn i mikrofonen er prøvd....samme er det samme samt det er særdeles vanskelig å hør personen i andre enden....

 

Nei dette er nok et kjent problem blant de siste iPhone modellene , tenker da på 7 og 8...Jeg ser for meg at nå blir det innlevering av telefonen - ny telefon -samme problem - innlevering av ny telefonen - fremdeles ikke bedre - innlevering igjen....og sånn går nu dagan..

Lenke til kommentar

Jeg har både SE og 8+. Kan fremtvinge problemet med å ta på deksler. Med 8+ så tror jeg det er for at telefonen er så lang at mikrofonen havner en del lenger nede enn snakketøyet, og dekselet blir en liten ekstra hindring til mikrofonen. SE'en hadde jeg kun ett deksel til å gadd ikke utforske ved å kjøpe flere deksler. Sendte den til og med inn å fikk den i retur med at den fungerte greit....

 

Likt for begge er at de fungerer greit uten deksler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...