Harald Brombach (digi.no) Skrevet 6. september 2018 Skrevet 6. september 2018 Offisielle sikkerhetsfikser er ennå ikke tilgjengelige.Det tok bare to dager før det kom skadevare som utnytter nylig avslørt Windows-sårbarhet 1
Xantippe Skrevet 8. september 2018 Skrevet 8. september 2018 Overskriften burde endres til å si at dette er Windows 7. Slik overskriften er trodde jeg det gjaldt Windows 10, og ble dermed lurt med såkalt click-bait. 2
Åsgårdsreia Skrevet 8. september 2018 Skrevet 8. september 2018 Overskriften burde endres til å si at dette er Windows 7. Slik overskriften er trodde jeg det gjaldt Windows 10, og ble dermed lurt med såkalt click-bait. Den gjelder windows 7 og nyere.
Harald Brombach (digi.no) Skrevet 8. september 2018 Forfatter Skrevet 8. september 2018 Overskriften burde endres til å si at dette er Windows 7. Slik overskriften er trodde jeg det gjaldt Windows 10, og ble dermed lurt med såkalt click-bait. Vi korrigerer gjerne, men hvor har du det fra at sårbarheten ikke finnes i Windows 10? 1
Xantippe Skrevet 10. september 2018 Skrevet 10. september 2018 Vi korrigerer gjerne, men hvor har du det fra at sårbarheten ikke finnes i Windows 10? Det sto tydelig i artikkelen Windows 7-sårbarhet, og da sluttet jeg å lese
Harald Brombach (digi.no) Skrevet 10. september 2018 Forfatter Skrevet 10. september 2018 Det sto tydelig i artikkelen Windows 7-sårbarhet, og da sluttet jeg å lese Du burde kanskje ha lest ferdig setningen "... Windows 7 og nyere ...". Det har aldri stått i denne saken at sårbarheten kun gjelder Windows 7, og det gjør den da heller ikke. Allerede i bildeteksten står det at Windows 10 er blant de berørte utgavene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå