AnonymDiskusjon Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Meg igjen, har noen bedre bilder av føflekkene som er på en veldig klein plass (inni rumpen) er 17. Veldig bekymret og skal til legen nå om noen dager men lurer bare på om denne ser alarmende ut Anonymous poster hash: fb1c6...906 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. august 2018 Forfatter Del Skrevet 21. august 2018 Her er en annen jeg har der Anonymous poster hash: fb1c6...906 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. august 2018 Forfatter Del Skrevet 21. august 2018 og dette er den 3. (den største) Aner ikke hvorfor jeg har desse, blir litt sånn irritert egentlig Anonymous poster hash: fb1c6...906 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Går ikke an å se utifra et bilde om det er føflekkreft eller ikke. Du må til legen for å sjekke ut det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. august 2018 Forfatter Del Skrevet 21. august 2018 Var hos legen med den største der, han sa bere «hmm ja er ikke noe galt her» men da var det litt vanskelig og se men tror han så den, tror ikke han har sitt på de andre Anonymous poster hash: fb1c6...906 Lenke til kommentar
Dead_Angel_90 Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 De ser normale ut, men du får spørre legen. Tror ikke det e noe å bekymre seg over. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. august 2018 Forfatter Del Skrevet 21. august 2018 Tusentakk!^ trenger bare litt sånn midlertidig lettelse så jeg kan gjøre noe istedenfor og være livredd for det Anonymous poster hash: fb1c6...906 Lenke til kommentar
Dead_Angel_90 Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Tusentakk!^ trenger bare litt sånn midlertidig lettelse så jeg kan gjøre noe istedenfor og være livredd for det Anonymous poster hash: fb1c6...906 Kjenner meg igjen, jeg har flere som e over huden, ujevn i størrelse og i flere farger som jeg sjekka, men jeg e frisk =) Kommer nok te å gå bra med deg og, du kan nok ta det med ro =) Lykke tel! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. august 2018 Forfatter Del Skrevet 21. august 2018 Takk! Ser at 2 av de er ujevne i kantene, det skremmer meg Anonymous poster hash: fb1c6...906 Lenke til kommentar
Dead_Angel_90 Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 De kan være ujevne, ulik størrelse og flerfargede uten at det e noe galt. Så sant de ikke klør, vokser eller begynner å blø/danne sår i tillegg så burde det gå bra =) Veit hvordan du føler det, så jeg ønsker deg kjempemassemasse lykke tel =) 1 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Meg igjen, har noen bedre bilder av føflekkene som er på en veldig klein plass (inni rumpen) er 17. Veldig bekymret og skal til legen nå om noen dager men lurer bare på om denne ser alarmende ut Anonymous poster hash: fb1c6...906 Hvordan får du til å ta bilder inni anus, lurer jeg på? Føflekker på innsiden av kroppen? Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Lurer fælt på hvordan du oppdaga dem Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. august 2018 Forfatter Del Skrevet 23. august 2018 Måten jeg oppdaget de på er pga jeg har en «forhøyet» føflekk der som jeg har hatt i alle år, men så har jeg aldri sett hvordan den der ut så da tok jeg et bilde og la også merke til 2 andre. Anonymous poster hash: fb1c6...906 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå