Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Plaget med stor penis


Anbefalte innlegg

 

Hei,

 

Har i løpet av det siste året fått min første kjæreste. Jeg har alltid slitt med å komme altfor fort, og det er en enorm kilde til usikkerhet hos meg.

 

Forrige uke kranglet jeg og dama, og vi kom inn på tema sex. Under samtalen kom det frem følgende:

1. Sexen vår i starten var den verste hun noensinne har hatt

2. Hun tviler på at noen av tidligere jenter jeg har ligget med kan ha likt å ha sex med meg og at de må ha bare latet som

3. At hun faket nytelse og stønning ved sex med meg

4. At hun kjeder seg under sex med meg

5. Sa at hun fikk ingenting ut av sex med meg

6. Hun påpekte at hun ikke kunne si dette tidligere da det ville få meg til å føle meg utilstrekkelig ift. hennes ekser (altså de var mye flinkere enn meg i senga)

7. At det må være innenforstått at sex med meg var elendig og at jeg burde tåle å høre det av den grunn

 

Hun sa i etterkant at, mens vi kranglet, så brydde hun ikke seg om hvordan de tingene hun sa ville få meg til å føle meg. Hun beklaget seg da, men jeg syns ikke det er tilstrekkelig. Jeg kjenner at det at hun har brukt mine ytrede usikkerheter mot meg i en konflikt, er noe jeg sliter med å tilgi. Vi hadde sex en gang etter det, men der hvor jeg etterhvert hadde lært meg å fingre henne og få henne til å komme, så fikk jeg ikke til noe nå. Når det ikke gikk, så ble jeg veldig usikker igjen, og begynte til og med å gråte litt. Skammer meg over å ha grått under sex, og det har aldri skjedd før.

 

Det har rett og slett satt seg en skikkelig støkk i meg. Har vært veldig nedfor siden krangelen, hatt null seksuell interesse (men klarte få til en mekanisk runk, av vane, mer eller mindre), og vet ikke om jeg ønsker å ha sex med henne nå, på lang tid eller noensinne igjen. Er også redd for hvordan dette kan gå utover mitt fremtidige sexliv med andre jenter.

 

Hadde jeg klart å holde ut lenger, så kanskje jeg kunne bli kvitt mye av usikkerheten og sluppet å reagere så sterkt som jeg gjør. Har svært sensitiv penis og vurderer om jeg bør oppsøke hjelp, men frister ikke å få hjelp for at hun skal få mer nytelse etter det hun har sagt til meg.

 

Er en sannhet i det hun har sagt, men syns det ble brutal håndtering av saken fra hennes side. Hva tenker dere - noen som har vært i lignende situasjon? Bør jeg manne meg opp og slutte å syte, bør jeg ta tiden til hjelp og håpe det går over eller bør jeg slå opp med henne?

 

Er mann i midten av 20-årene og jente tidlig 20-årene.

 

Anonymous poster hash: 40ffa...bcb

 

mann 24. alle eksene mine sier jeg er gigantisk og at jeg gir de en skikkelig god orgasme, bånner de godt, etc.

den første eksen nevnte til og med at den kom til å spidde henne om hun fikk den inn.

senere fikk jeg vite at hun hadde gått bak ryggen på meg, blitt sammen med han da jeg slo opp med hu, for derretter gått bak ryggen på han flere ganger. (han kom på døra mi da jeg prøvde å advare han etter en fest hu hadde vært med på tidligere hvor hu tok 2 gutter ute i skogen at once... her får jeg for å være grei liksom)

nå skal det sies at ca 3/12 +/- ekser faktisk har vært litt mer... merkelige enn andre. hu ene ville kutte av meg kuken og bruke den som en dildo (makes sense når alt blodet som gjør den stiv er borte...)

 

anyways.

etter all den negativiteten, etter alle de positive tinga uten en fnurt av negativitet føler jeg at jeg ikke får noen tilbakemeldinger om hvordan jeg kan gjøre bedre. derfor ender jeg opp med å være lei meg og frustrert.

jeg skal på date i morgen (muligens) da jeg ikke er helt sikker på om hu faktisk vil være med eller ikke lenger ettersom hu ignorerer meldinger flere ganger og snapper med alt og alle fremfor meg (vi snakker 3-500 snapper), men det blir jo ingen bra date om jeg vet at dette går ræva.

jeg mister selvtillit takket være alt dette, jeg stresser, jeg frustrerer meg mer enn nødvendig, og jeg føler jeg mister all kontroll.

det er ett sant mareritt og ett helvete å gå igjennom alle disse tankene hver dag.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...