Gå til innhold

Nå som trolig nye nVidia kort er rett rundt hjørnet..


Anbefalte innlegg

..Hvordan blir markedet for gaming-laptopper til å være seende da? 

Kommer produsernter til å putte inn de nyeste kortene og Intel sine prosessorer med èn gang, eller vil dette ta tid?

Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg er fastbestemt på å få kjøpt med en Razer Blade med 1070, men usikker på hvordan markedet vil se ut hvis en evt. 1170 kommer ut om en måned, to.. og om produsenter ( som f.eks. MSi, Asus osv. ) kommer til å putte disse inn i nye modeller ila. høsten? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

..Hvordan blir markedet for gaming-laptopper til å være seende da? 

 

Kommer produsernter til å putte inn de nyeste kortene og Intel sine prosessorer med èn gang, eller vil dette ta tid?

 

Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg er fastbestemt på å få kjøpt med en Razer Blade med 1070, men usikker på hvordan markedet vil se ut hvis en evt. 1170 kommer ut om en måned, to.. og om produsenter ( som f.eks. MSi, Asus osv. ) kommer til å putte disse inn i nye modeller ila. høsten? 

 

Tror det var Lenovo som hadde en lekkasje om at de ville komme med nye laptopper med next gen grafikk i november mener jeg. Det høres ikke usannsynlig ut.

Lenke til kommentar

Tror det var Lenovo som hadde en lekkasje om at de ville komme med nye laptopper med next gen grafikk i november mener jeg. Det høres ikke usannsynlig ut.

Lenovo lovet også en leppe-løs mobil :( 

 

Så med andre ord, mtp. at nye grafikkort gjerne kommer ut de neste månedene, ville det være litt som å skyte seg selv i foten med å gå for en Razer Blade til 27K ? 

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg 27K er uhorvelig mye å bruke på en laptop som kommer til å bli parkert av neste tilsvarende modell om et par måneder. Men folk er jo forskjellige...

Hmm, gjerne jeg heller burde vente da, men det blir alltid " vent et par måneder, da kommer xx ut! ". Får vel vente å se på benchmarks på den nye kortene. Ikke verdt å vente mange måneder for en 10-20% upgrade.. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...