Gå til innhold

Hva syntes dere om dette?


Anbefalte innlegg

Jeg har skrevet dette lille snittet som er et kort utdrag av en tekst jeg holder på med. Hva syntes dere om teksten og har dere noen ideer til hva som kan gjøre den bedre eller hva jeg kan ha med i teksten. Tusen takk på forhånd<3

 

Det er noe med Max 

Junni Nikkolaisen er en svak, tynn og latterlig kvinne fra Bergen. Livet hennes går ingensteder frem til hun møter Max Johannson, en bøs, blek mann med en stor innteresse for biler. 

Junni tar en ganske rask misslikelse av Max og den predetoriske og glemmelses verdige måter han lærte i løpet av året hans i Kanada. 

Men når et gjengmedlem prøver å knivstikke Junni, løper Max til reddningenJunni begynner å legge merke til at Max er ganske god hjertet. 

Men, presset av Max sin jobb som tømmrer lar han vøre blind for Junni's hengivenhet og Junni starter å drikke for å distrahere seg selv i mens Max er borte fra henne. 

Til slutt, når sinisters skuespiller, Sarah Mikels, truer med å komme mellom dem, må Max handle raskt. Men vil de noen gang finne den kjære kjærligheten de fortjener? 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her var det litt å ta tak i gitt....

 

En del skrivefeil, rare ord, rare setninger, vanskelig å skjønne poenget, litt for lite personlig og detaljert, for mye info på en gang.

 

tusen takk for tilbake meldingen. er klar over at det er en del skrive feil, men la ikke merke til at det var det før jeg hadde lagt det ut. tusn takk for at du på peker det som trengs endringer som kan gjøre teksten bedre

Lenke til kommentar

har skrevet et nytt utdrag med noen endringer. Noen tanker?

 

Junni Nikkolaisen er en svak, tynn og latterlig kvinne fra Bergen på kveldene er hun veldig glad i å tilbringe kveldene sine på en bar i en tett sittende kjole som fremhever hver eneste del av kroppen hennes til minste detalj. Veldig ofte er den en rød glitrende kjole . Livet hennes går ingen steder frem til hun møter Max Johannson, en vel trent, brun, selvsikker mann med en lidenskapelig interesse for biler så om kveldene driver hanog skrur biler og konkurrerer i drag race. 

Junni tar en ganske rask misslikelse av Max og den predatoriske og den ufor glemmlige måten han har oppført seg frem til nå. 

Men når et gjengmedlem prøver å knivstikke Junni, løper Max til reddningenJunni begynner å legge merke til at Max er ganske god hjertet. 

Men, presset av Max sin jobb som bil mekaniker lar han overse Junni's hengivenhet og Max starter å drikke for å distrahere seg selv i mens han tenker over alt som er helt forferdelig med livet han har. Det han ikke vet er at dette ødelegger alt for karrieren hans, og mye av forholdet mellom han og Junni. 

 

Til slutt, når Junni sin bardoms erkefiende, Sarah Tronson med lang blondt hår og krystall blå øyne som har vært stups forelsket i Max hele tiden i mens hun har kjent han, truer med å komme mellom dem, må Max handle raskt ikke fordi han har lyst, men fordi han må gjøre alt for å få ting til å fungere mellom han og Junni. Men vil de noen gang finne den kjære kjærligheten de fortjener? 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Du har endel særskrivingsfeil og flere andre språklige utfordringer. Et utvalg:

Tettsittende

Veltrent

Dragrace

Uforglemmelig

Listen er lang...

 

Ellers er jo ikke teksten dårlig i mine øyne. Kanskje litt uoversiktlig og som nevnt tidligere, for mye informasjon. Fokuser på det essensielle og prøv å skape bilder med færre ord og enkle setninger.

 

Er det en skoleoppgave, og isåfall, på hvilket nivå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...