Gå til innhold

[Løst] Komplett battlebox ultimate


Anbefalte innlegg

Hei,

Ser etter ny gaming pc og ønsker denne gangen å kjøpe noe av de bedre du kan få samt at den må være ferdig bygget. Bygd maskiner i 14 år og ønsker nå noe som er ferdig satt opp.

 

Jeg kom over et tilbud fra komplett her:
https://www.komplett.no/product/11294/pc-nettbrett/komplett-pc/komplett-gamer-xtreme/komplett-battlebox-ultimate?offerId=KOMPLETT-310-11294#

Det jeg stusser på er RAM brikkene samt kabinettet. 
Bør muligens bytte de ut dersom jeg skal gå for en maskin som ikke har noe flaskehals. Trenger et kabinett som kjøler veldig godt da det fort blir veldig varmt i min lille leilighet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg stusser på er RAM brikkene samt kabinettet. 

 

Jeg stusser på mer enn det når jeg ser hvilke deler de har putta i den maskinen. Bildene stemmer ikke overens med det du får heller. Fra ene bildet ser du et Fractal kabinett, Asus Strix skjermkort, 240mm Corsair AIO. Så klikker du på PC Konfigurasjon og der står det noe annet... Styr unna sier da jeg!

 

Hva med å sette opp en liste over komponenter og be DigitalImpuls bygge den for deg? De gutta har nok mer peiling enn Komplett.

 

Edit : Typos

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Kan ikke helt si jeg likte nettsiden til digitallimpuls, men satt nå opp en maskin hos dem.. 
Skal høre om hvor mye de tar for eventuelt bygg.

Derimot så ser jeg nå at nye skjermkort blir lansert om 2-3 uker.. Spørs da om dem kommer med noen nye ferdigbygg med disse i eller om det faktisk blir å bygge selv..

For andre:
Det jeg trenger er en pc med svært god kjøling som er top-end speccet. i7 8700k er derfor et must (eventuelt tilsvarende med ryzen)
For kabinett har jeg sitt for meg nzxt h700i

post-107545-0-18427800-1533284377_thumb.png

Endret av MrMidget
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...