Gå til innhold

Julekalender 2003 dag 16


Anbefalte innlegg

Sakset fra GeCube:

 

2003-12-05

GeXcube Game Buster Radeon 9600XT goes Xtreme this Christmas bundled with 2 hottest 3D Game!

 

GeXcube Game Buster R9600XT Xtreme takes the crown with core at 500Mhz and overclocking capability by raising the default memory clock utilising 2.5ns memory speed to 740Mhz~750MHz clock. It is now THE fastest R9600XT available for the series. Due to the higher memory clock, GeXcube R9600XT Xtreme holds quite a substantial lead, 15~20%, over standard R9600XTs .

 

GeXcube R9600XT Xtreme would be a top pick if you want the fastest stock R9600XT, with a blazing overclocking up 750MHz memory clock. Bundled with 2 hottest 3D game "Black Hawk Down" and "Half-Life 2" limited promotion up to December end with the best value for your bucks ! Have FUN and 3D Entertainment for this Christmas and New Year !! 

 

Ser jo greit ut, tror ikke C3D har noe bundle.

Det der er jo GeCube sin Extreme versjon da...

http://www.gecube.com.tw/productCategory.php?proID=17

 

Gått glipp av noe jeg da? :blush:

Ser jo her ut som de bare har 3 kort i sin 9600XT Series. "Extreme" er vel bare navn på desember bundle'n. Er jo Desember nå? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Itbutikken har greie priser, men ikke forvent deg den store servicen hvis noe er galt. Med mindre du vil ringe dem i Danmark... Hatt noen dårlige erfaringer fra den butikken der... :thumbdown:

 

Men noe helt annet...

 

Hva med uketilbudet til komplett... bra pris pr gb på 120gb fra seagate :yes:

Endret av LeChef
Lenke til kommentar

den dvd-brenneren til hwb.no var merkli da... sony DW-U14A

 

aldri hørt om den, + at den var stygg, hadde ikkje "sony-formene"

 

men specsa er jo greie. 8mb cache? 4x dvd+-r alt til 850 spenn.

 

hmmm..lurer på om eg skal kjøpe eller vente til etter nyttår, skulle det ikkje komme et hav av nye dvd-brennere på nyåret? hmm...

Lenke til kommentar

ser at den brenneren koster 130 pund i utlandet..hmm... veit ikkje helt ka kursen er, men det er hvertfall meir enn 850 norske kr..

 

 

edit: fant dette: Sony DW-U14A is the OEM Updated version of the DRU-510A DVD Writer.

 

dru-510A koster jo 1672,-

 

men så har vi jo NEC og MSI 8x-brenner til 1420 og 1582.

Endret av eXpanium
Lenke til kommentar

NAa er jeg veldig skeptisk til itbutikken, lave priser, emn daarlig service, er en trade off.... onsker du en vare billig som du enkelt kan "miste" om noe gaar gaernt, gaa for tilbudet, de er ganske rask epa alevering, men ikke haap paa retur avdelingen!

 

Jeg er glad skjermkort kom med :D

Og det er ikke den daarligste prisen, men en annen butikk hadde gjort seg!

Lenke til kommentar
at det er ITbutikken burde vel kanskje komme med i betraktningen?

de er vel kanskje ikke kjent for den beste service?

word! :thumbdown:

 

den signaturen min har de gjort seg fortjent til, tro meg!

 

viktig å ikke miste besinnelsen over et slikt forøvrig dårlig tilbud da dere. norges mest tragiske nettbutikk hva service angår, og tilsvarende kort kan fås 20kr dyrere på psdata

 

vi vil ikke ha tilbud fra elendige butikker :no:

Hvis det er noe som har ødelagt mang en jul så er det servicen til itbutikken, bare se rundtom på forumet :devil:

Lenke til kommentar

Hva betyr/er BGA når man snakker om grafikkort som:

 

GeCube Radeon 9600XT Extreme 128MB

128MB DDR med BGA. Core clock: 500MHz / Memory clock: 700MHz

 

?...,info hentet fra kort eg har bestilt fra multicom.no(1699,-).

 

Ps.skrik ut vist dere finner noe meir info om dette kortet som fks. et review av det,har leitet etter info sjøl men det virker som det rett å slett ikke finnest der ute,et bilde hadde jo vert fint også,men nei...

Lenke til kommentar
Hva betyr/er BGA når man snakker om grafikkort som:

 

GeCube Radeon 9600XT Extreme 128MB

128MB DDR med BGA. Core clock: 500MHz / Memory clock: 700MHz

 

?...,info hentet fra kort eg har bestilt fra multicom.no(1699,-).

 

Ps.skrik ut vist dere finner noe meir info om dette kortet som fks. et review av det,har leitet etter info sjøl men det virker som det rett å slett ikke finnest der ute,et bilde hadde jo vert fint også,men nei...

Fra en link til multicom som noen skrev over her:

 

Skjermkort fra Gecube med 128MB DDR minne med BGA (Ball Grid Array). Det gir i høyere hastighet og mindre varmeutvikling enn standard ram moduler (TSOP).

 

 

Slik jeg forstod det er det rammodulene :)

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...