Gå til innhold

Pull up bar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat den typen der har jeg sett en del på Youtube. Ikke for trening, men for humor da kan falle ned hvis montert feil eller feil bruk. Hvis du kunne klare deg med en enkel stang, kan jeg anbefale denne: https://xxl.no/abilica-hangon-treningsapparat-til-dorkarmen/p/1113341_1_style

 

Kjøpte for noen år siden til leiligheten og aldri hatt noe uhell. Har to side-skiver som man skrur i karmen, og stanga selv skrus inn i skivene. Veide vel rundt 85 kg på den tida og tålte meg bra.

Lenke til kommentar
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324

Jeg har brukt pullup bar fra clas ohlson, mye. Stoler på de, men slettes ikke på alle dørkarmer. Dørkarmene må være av en viss tykkelse for at den skal få tak, også må den selvsagt være solid nok. Er du redd den detter mens du holder på, kan du simpelthen holde føttene parat. Dørtrapeser som det der går fint an å bruke til man havner i en bedre, mer "permanent" treningssituasjon. Din tyngde kan kanskje ha noe å si for brukererfaringen. jeg har ikke bikka 80 kg for å si det sånn, men forstår at en fatso på 110 kg ville vært redd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...