Gå til innhold

Hvordan dimme? HJELP!


jorst

Anbefalte innlegg

Jeg er innkalt til Madla på søndag 22.07..

 

Ettersom jeg er nyutdannet dekksoffiser og akkurat har fått ut første sertifikatet så er det veldig viktig for meg å få dimmet slik at jeg kan komme meg i jobb så fort som mulig for å bygge videre på den kompetansen jeg allerede har tilegnet meg.. Jeg frykter at jeg vil bli en lite aktuell arbeidssøker om jeg går ett år uten jobb nå som jeg er ny utdannet.. 

 

Hadde det vært noen mulighet for å gå som styrmann i kystvakten under førstegangstjenesten så hadde dette vært greit for meg, men skjønner det slik at dette ikke er noe tema fra forsvarets side. Ettersom at jeg så og si har fått tilbud om fast styrmannsjobb på båt om jeg klarer og dimittere, så føler jeg at dette er eneste alternativ for meg.. 

 

Noen som har noen tips for å dimme?

Har planer om å si det slik det er til lege/psykolog når jeg kommer til Madla på søndag. 

Tenker da og si at jeg er totalt umotivert og uinteressert i å avlegge førstegangstjeneste. Skjønner det slik at dette kan fungere om man møter på ''riktig'' lege :)

Endret av jorst
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+921324

Tror du har svaret selv, det du skrev helt til slutt. Får sikkert dimm om du sier du ikke er motivert eller har andre interesser. Worst case kan du hevde du er ihugga pasifist og misliker våpen. Bedre å ha sånt ideologisk på papiret enn noen symptomer du dikter opp som kanskje biter deg bak når du skal få helseattest for en top notch sjøjobb, senere i livet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...