Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trimming av Derbi Senda Xtreme 2017


Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal trimme mopeden min. Planen er å bare fjerne plomberingene og å bytte drev. 

Jeg har ca anelse om hvor plomberingene befinner seg i mopeden, men vil bare bekrefte hvor de ligger, så hadde hvert greit hvis noen kunne fortalt hvor de lå! :)

Når det gjelder drevinga så er planen å beholde den orginale bak som er 65t og bytte det foran som er 11t, siden framdrev er billigere. Jeg har en kompis som har gjort det samme og han sin går i 75-80km/h. Får dessverre ikke tak i han nå siden han er på ferie, ikke akkurat som at det gjør noe for han har enda mindre peiling en meg på dette. Men det jeg lurte på da er hvor stort jeg skal bytte til foran for å nå en lik toppfart som kompisen min?

 

Ps:( for dere som kommer til å anbefale effekt anlegg så vil jeg bare si at det ikke er helt aktuelt dersom jeg er så å si blakk...)

 

Takk på forhånd! :grin2:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Skiller1791, velkommen som brukere av forumet med din første post.

 

Vær oppmerksom på at med trimsett, er du ikke dekket av forsikring og kjører du på noen kan du bli gjeldslave resten av livet.

 

Dvs at det ikke er rasjonelt å føre et vesentlig trimmet kjøretøy. Det er korttenkt og du bør heller ta lappen på lett mc i stedet. Dersom du ikke har råd, er det smartere å ta forbrukslån enn å risikere å bli gjeldslave.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...