B-L Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 jeg har nettopp instalert HL og oppdatert den, og instalert cs 1.5 full mod. men det kommer ikkje en cstrike.exe , jeg må inn i HL å aktivere cs. GameSpy finner da ikke CS =\ noen forslag til hvordan GameSpy finner CS?
Keejay Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 Har ikke mye erfaring med gamespy, men går det ikke an å lage en snarvei som Gamespy kan finne? Slik lager du en snarvei til cs: Først lager du en snarvei til HL.exe. Så går du inn på properties på den. Der skriver du: -console -game cstrike bak det som allerede står i Target.
B-L Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Skrevet 15. desember 2003 har prøvd det, men det hjelper ikke =(
E.T Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 du må IKKE installere full mod. finn heller en vanlig update....
E.T Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 du må IKKE installere full mod. finn heller en vanlig update....
B-L Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Skrevet 15. desember 2003 har ikke cs fra før, å da må jeg vel instalere full mod ?
Melfacion Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 jeg har nettopp instalert HL og oppdatert den, og instalert cs 1.5 full mod. men det kommer ikkje en cstrike.exe , jeg må inn i HL å aktivere cs.GameSpy finner da ikke CS =\ noen forslag til hvordan GameSpy finner CS? cstrike.exe er unikt for standalone counter-strike (dvs cs uten half-life, fordi det er kjøpt sånn) hl.exe er riktig, og du må inn der for å aktivere CS. så enkelt er det. Når det gjelder GameSpy, er jeg ikke sikker.... har ikke så mye erfaringer med det. Anbefaler heller "The All Seeing Eye", som jeg vet finner CS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå