Gå til innhold

Videresendes dukket opp etter videresendt?


Anbefalte innlegg

Hei, lurer på om pakken er videresendt eller om den ligger på sentralen enda? I og med at videresendt dukket opp på sporingsinformasjonen før «og blir videresendt»

 

 

 

Hendelse Tid Sted

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt.

29.06.2018 00:41 0024 OSLO

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt.

29.06.2018 00:37 0024 OSLO

 

4 minutter forskjell? Er det bare en feil i systemet/ scannet på feil rekkefølge, altså videresendt. Eller er det slikt at den ligger der enda?

 

Takk for svar på forhånd:)!

 

-Alpro

 

Edit: skriveleif

Endret av Alprolex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det er bare standard setninger som genereres, og det er sikkert litt tilfeldig hva som dukker opp. Det er også litt tilfeldig hvor mange ganger en pakke registreres på samme terminal, noen ganger bare en gang, andre ganger tre-fire ganger. Pakken er nok blitt videresendt til riktig sted.

 

Avhengig av hvor du bor og siden det er fredag, kan det godt hende du ikke hører mer fra pakken før på mandag.

Lenke til kommentar

Jeg vil tippe det er bare formuleringen som er litt upreisis. Scannet første gang da den kom i mottaket, og så scannet en gang til under sortering f.eks. 

Etter min erfaring kan du ta med deg følgende info: Pakka var i Oslo 00.41. Punktum. :-/

 

Så er det bare å slappe av. Den dukker opp hos deg, før eller senere.

Lenke til kommentar

Bor på strømmen, tror dere det er en sjanse for at den dukker opp i dag? Takk for infoen BTW :)

 

Ja, da er det en fair sjans for at den dukker opp i dag, hvis den ble lagt på bil på morges/formiddag. Mest sannsynlig kan den dukke opp på bilen som henter post i butikken i 4-tida (eller når innleveringsfrist er hos dere). Da vil medarbeideren i butikken scanne pakker inn og legge i hylla fortløpende og du får melding, så da spørs det hvor mye de har å gjøre.  Men det der er litt bingo og en kan aldri være sikker.

Endret av toffo
Lenke til kommentar

Jess takk, stod forventet leveringstid imorgen. Men engang bestilte jeg noe og den ankom Oslo sentral kl 06:06, og stod at jeg mest sannsynlig ville få den dagen etter men fikk den kl 15-1600 samme dag, håper det samme skjer her, i og med at Oslo sentral fikk pakken inn pakken mye tidligere 00:39 kontra 06:06. Krysser fingrene og takk for god hjelp, men dukker pakker opp på lørdager i og med at sporingen sier at forventet leveringstid er 30.06?

Lenke til kommentar

Jess takk, stod forventet leveringstid imorgen. Men engang bestilte jeg noe og den ankom Oslo sentral kl 06:06, og stod at jeg mest sannsynlig ville få den dagen etter men fikk den kl 15-1600 samme dag, håper det samme skjer her, i og med at Oslo sentral fikk pakken inn pakken mye tidligere 00:39 kontra 06:06. Krysser fingrene og takk for god hjelp, men dukker pakker opp på lørdager i og med at sporingen sier at forventet leveringstid er 30.06?

 

Jeg/vi har fått enkelte pakker på lørdager, men om det da er Posten-bil som er innom - f.eks i forbindelse med dør-dør leveringer i området eller om det bare er pakker som butikkpersonalet fikk på fredag men ikke har fått tid til å registrere før lørdag det har jeg ikke fulgt med på.

Jeg tror uansett at hvis den ikke er sortert og på rett bil innen fredag ettermiddag så skjer det ingen ting før på mandag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...