Gå til innhold

Feil kortholders navn på paygoo?


Gjest bruker-486938

Anbefalte innlegg

Gjest bruker-486938

Hei, har brukt prepaid Paygoo mastercard gift på nett, og fått fullført betalinger på f. eks. Microsoft.

 

Jeg  har brukt mitt eget navn på nett eller noe tull som f. eks. "Ark og R6S" ettersom jeg skulle kjøpe disse spillene som Kortholders navn.

 

Korter er et upersonlig kort, så jeg viste ikke hvilket navn jeg skulle bruke som kortholders navn.

Har lest i ettertid at  jeg må bruke Paygoo Gift, ellers vil kjøpet feile, men jeg har fullført kjøp uten å skrevet inn Paygoo Gift, kan slike tilfeller skje?

Endret av bruker-486938
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest bruker-486938

Paygoo er som spendon, bare en mastercard versjon.

 

https://paygoo.no/cards/giftcard

 

Spørsmålet er egentlig, hvis man skriver feil kortholders navn, vil en betaling kunne gå i gjennom? Står fullført på sidene til microsoft og har gjort betalinger på sider som f. eks. g2a, hvor jeg har mottatt produkt. Paygoo sier hvis man ikke oppgir Paygoo gift som kortholders navn, vil betalingen feile.

Det er likt spendon hvor man må oppgi Spendon Gift eller noe. Det er som et spendon kort, bare som et mastercard i stedet for Visa. Paygoo betales i butikken og lades opp som et spendon.

 

Jeg brukte ikke rett kortholders navn ettersom jeg ikke hadde lest dette med at jeg måtte bruke Paygoo gift før, men betalingen gikk alikeveill gjennom, kan slikt skje?

Endret av bruker-486938
Lenke til kommentar
Gjest bruker-486938

Noen som vet om en betaling vil kunne gå gjennom på slike upersonlige gavekort versjoner av mastercard selv om jeg oppga feil kortholders navn? Og forresten, funker slike på internasjonale nettsider?

Lenke til kommentar
Gjest bruker-486938

Så, det du sier er at betalingen vil ha gått gjennom, selv om jeg oppga feil kortholders navn? Eller?

Endret av bruker-486938
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...