Knut B Skrevet 13. juni 2018 Skrevet 13. juni 2018 Norsk løsning blir helt sentral i FC Barcelonas store byggeprosjekt
DrErling Skrevet 13. juni 2018 Skrevet 13. juni 2018 Kul artikkel om et spennende produkt, men er virkelig Camp Nou en "famøs" stadion? Jeg kjenner ikke historien i detalj, men...
Knut B Skrevet 13. juni 2018 Forfatter Skrevet 13. juni 2018 Kul artikkel om et spennende produkt, men er virkelig Camp Nou en "famøs" stadion? Jeg kjenner ikke historien i detalj, men... Europas største fotballstadion, et av verdens mest meritterte fotballag, supportere over hele verden ... Ja, tror vi har dekning for å kalle banen deres famøs!
Knut B Skrevet 15. juni 2018 Forfatter Skrevet 15. juni 2018 Kul artikkel om et spennende produkt, men er virkelig Camp Nou en "famøs" stadion? Jeg kjenner ikke historien i detalj, men... Europas største fotballstadion, et av verdens mest meritterte fotballag, supportere over hele verden ... Ja, tror vi har dekning for å kalle banen deres famøs! I betydningen berømt og beryktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå