Gå til innhold

Forkurs Eksamen 2017 - Matematikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingeniør ja. Takk for løsningsforslag. :)

 

Vannvittig mye feil når jeg sammenligner med løsningsforslag, som oftest bare småfeil.. gis det delvis riktig og delvis poeng? Og hvor mye skal til for å bestå, krever E 60% riktig liksom?

Endret av Zodihax
Lenke til kommentar

Tok den jeg og. Følte selv det gikk ganske bra da jeg gikk ut av eksamenslokalet men oppdaget selvfølgelig en hau med småfeil når jeg sjekka løsningsforslaget haha. Håper bare sensor fokuserer på utregning og slikt. Får bare vente i spenning på svar.. Har lest at det er 3 ukers sensurfrist på eksamen, stemmer det? Får vel svar innen de neste to ukene isåfall!

Lenke til kommentar

Alle deloppgaver skal telle likt, og det må jo gies poeng for delvis riktig, ellers hadde de aller fleste strøket på dette. MIn lærer pleier å rette med 0 til 5 poeng pr oppgave, før så å regne ut snittet til slutt.

 

Karakterkalaen er sånn:

F 0-19%

E 20-39%

D 40-59%

C 60-79%

B 80-89%

A 90-100%

De fleste stryker:)

Lenke til kommentar

Det er forsåvidt sant  :) Strykprosenten var allerede 50 for eksamensstart, men av de som møtte opp var den bare 10% stryk på min skole i alle fall. 

 

Jepp, husker min første dag på forkurs(lenge siden nå da) så startet de med å fortelle at: 50% av dere kommer til å slutte før eksamen, av de resterende stryker 50%, lykke til! 

 

Haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...