Gå til innhold

Tidsbank i Forsvaret


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke huske at vi fikk lov til å være for sene, ikke at det skjedde noe særlig utover uke 1-2. Noen tidsbank var jeg heller ikke borti. At noen kom for sent, hadde feil antrekk etc. var ikke ukjent i starten (rekrutten) de ble oftest løst ved at de som gjorde som de skulle fikk ekstra planke, armhevinger, løpe i sirkel etc. alt etter befals forgodtbefinnende. Indrejustis gjorde at de fleste hadde en slik hendelse og var ferdig med det.

 

Eneste jeg kan huske er at det var noen begrensninger på hvor lenge vi kunne holde på ut på kvelden. Ellers kunne de gjøre omtrent som de ville. Mitt befal var litt hardere i kantene, tror jeg (eller om det var vi som var ubrukelige), og vi gjorde mye mer gratis trening som det ble kalt ovenfor enn 1-3 tropp i mitt kompani.

 

Tidsbank høres nesten demokratisk ut. Mine befal, virket det i hvert fall som, (på rekrutten) gav oss slike ekstra greier omtrent akkurat som det passet dem. Unntak var tidsrommet vi hadde i messa.

 

Til TS. Det er ikke vits å tenke så mye gjennom de greiene der, du må gjennom det uansett. Ingen vits å bekymre seg for det "før man står ved stupet."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...