Gå til innhold

The Division blir film – dette er regissøren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Spillet ble ikke det på de første vidoen. Spillet har nevnt Tom Clancy.

Men det har ikke noe med hvorfor

 

Division har fått memene "balastic beenie" eller "bullet proof t-shirt"

Mens borderlands ikke har det.

Jeg påstår ikke at ALLE reagerer på det. Men en brukbar gruppe mennesker gjør det. Nok til at det hele tiden dukker opp tråder om dette.

 

Det bare skurrer feil for folk (pluss at noen ser på det som latskap)

Dette er ikke min egen konspirasjons teori, man finner vidoer om det på YouTube.

 

Det ble spurt om "hvorfor folk ikke skjønner at dette er et rpg"

Og jeg forklarte at det er ikke at folk ikke skjønner det. Men at temaet og gameplay skurrer derfor "skjønner ikke" folk det når det kommer til the division men de "skjønner det" når det kommer til destiny og borderlands.

 

Jeg personlig liker ikke bullet/sword spongey fiender uansett spill. Og det er min personlige greie, men min personlige mening påvirker ikke de som lager tråder og diskusjoner på dette.

Jeg tviler på at totalbiscit har lest mine meninger.

 

 

Her er første klippet som ble vist av The Division. Her ser en klart mange RPG elementer i sving. Så jo. Det har vært vist at dette er et shooter spill med RPG elementer siden første offentlige visning på E3 i 2013. 

 

 

Det hadde vært interessant om anmeldere anmelde spillet igjen etter alt nytt innhold. Spillet ligger jo på imponerende 80 på Metacritic. Hadde nok klatret opp 2-4 poeng glatt om det ble anmeldt på nytt idag. 

 

 

Det er RPG elementer i alle spill i dag, det er RPG elemeneter i Widlands og Farcry 5, det gjør ikke fienden til bullet sponges. 

 

Spørsmålet er ikke om spillet er bra, det virker bra for det spillet er, Men som sagt dere skrev "hvorfor skjønner ikke folk dette er et RPG"

Noe som er et stråmann, de skjønner det er et RPG, men jeg forklarte deg grunnen til hvorfor noen(en minioritet) har hengt seg opp i at fiendene er bullet sponges, det er ikke min grunn, for meg er det delvis likglydig hva grunnen er, jeg liker ikke bullet sponge fiender enten det er i et RPG eller vanlig FPS/TPS. 

Jeg bare forklarte deg grunnen, til hvorfor noen syns at det er "feil" at fiender ståler så mye i dette spillet, mens de ikke nødvendigvis reagerer på det i Destiny og Borderlands(selv om noen reagerer på det der også) 

 

Vel, tror det går mest på kunnskap om health bars på fiender i spillet og damage numbers ikke sier deg hva dette er, nemlig ett action RPG. Jeg ble kjempebegeistra når jeg så den første videon til The Division og så at dette var en shooter med klare action RPG elementer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...