Gå til innhold

Depui


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Depui, en enmannsbedrift jfr. wikipedia. Tror ikke jeg har hørt om han, men regner med at han er å finne på youtube. Skal nok finne ut av det etter hvert (er jo ltt musikkinteressert).

Synd med den lyssettingen som mørkelegger store deler av ansiktet hans. Hvordan vil det fungere å benytte en spesielt egnet blits ved slike live-fotograferinger?

Det vil ikke forundre meg om du også har gjort et portrett av Jon Michelet, så fall kunne det vært morsomt å få deg til å legge det ut her?
Mvh.Oddvar

Endret av Moerk
Lenke til kommentar

Depui, en enmannsbedrift jfr. wikipedia. Tror ikke jeg har hørt om han, men regner med at han er å finne på youtube. Skal nok finne ut av det etter hvert (er jo ltt musikkinteressert).

 

Synd med den lyssettingen som mørkelegger store deler av ansiktet hans. Hvordan vil det fungere å benytte en spesielt egnet blits ved slike live-fotograferinger?

 

Det vil ikke forundre meg om du også har gjort et portrett av Jon Michelet, så fall kunne det vært morsomt å få deg til å legge det ut her?

Mvh.Oddvar

 

Som nevnt tidligere, så er lysmester stort sett fraværende her nede... Med akkurat dette, kunne jeg lysnet skygger, og fått frem mer av ansiktet. Siden han bruker caps, som skal skygge for øynen, ble det slik:-)

 

Når det gjelder JM, så hadde jeg faktisk avtale om fotografering under Protestfestivalen 2017, der han fikk Erik Byes minnepris, velfortjent. Dessverre var han for syk til å komme. Så virkelig frem til å portrettere denne kjempen, som jeg har stor sans for, men som nå dessverre har gått bort.

Måtte han hvile i fred, etter alle de kamper han har kjempet, både for andre, og sist for seg selv

Lenke til kommentar

Depui, en enmannsbedrift jfr. wikipedia. Tror ikke jeg har hørt om han, men regner med at han er å finne på youtube. Skal nok finne ut av det etter hvert (er jo ltt musikkinteressert).

 

Synd med den lyssettingen som mørkelegger store deler av ansiktet hans. Hvordan vil det fungere å benytte en spesielt egnet blits ved slike live-fotograferinger?

 

Det vil ikke forundre meg om du også har gjort et portrett av Jon Michelet, så fall kunne det vært morsomt å få deg til å legge det ut her?

Mvh.Oddvar

 

Ang. Depui, så er han fascinerende å høre. Synger litt som Tom Waits, på en god dag. Som du kanskje har skjønt, jeg er nokså altetende på musikk. Lar meg lett fascinere av artister som lever seg inn i det de gjør, og gir alt.

Ang. Blits, så er det ikke noe tema:-) De aller fleste artisten vil ikke ha noe bruk av dette, da det forstyrrer, og det kan jeg si meg helt enig i. Så da blir det som det blir:-)

Lenke til kommentar

 

Depui, en enmannsbedrift jfr. wikipedia. Tror ikke jeg har hørt om han, men regner med at han er å finne på youtube. Skal nok finne ut av det etter hvert (er jo ltt musikkinteressert).

 

Synd med den lyssettingen som mørkelegger store deler av ansiktet hans. Hvordan vil det fungere å benytte en spesielt egnet blits ved slike live-fotograferinger?

 

Det vil ikke forundre meg om du også har gjort et portrett av Jon Michelet, så fall kunne det vært morsomt å få deg til å legge det ut her?

Mvh.Oddvar

 

Ang. Depui, så er han fascinerende å høre. Synger litt som Tom Waits, på en god dag. Som du kanskje har skjønt, jeg er nokså altetende på musikk. Lar meg lett fascinere av artister som lever seg inn i det de gjør, og gir alt.

Ang. Blits, så er det ikke noe tema:-) De aller fleste artisten vil ikke ha noe bruk av dette, da det forstyrrer, og det kan jeg si meg helt enig i. Så da blir det som det blir:-)

Vi skal ikke lage føljetonger her. Visste vel egentlig hva svaret ble mht. blits. Ja synd med JM, en kjempe

både i politikk og forfatterskap er gått bort. Særlig viktig er hans bøker om krigseilernes kår - både under og etter krigen. Jeg skal nok få med meg litt av Depui,

selv om jeg egentlig først og fremst er jazzfrelst.

Ha en god kveld.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...