Gå til innhold

Jeg har tenkt tanken... leken.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke jeg.

 

Jeg har tenkt å sende mobilen min inn på Telenorbutikken imorra etter jobb, da jeg har en flenge tvers over skjermen. Jeg har kjøpt den på SWAP, og da har jeg alltid skjermforsikring.

Ikke jeg.

 

Jeg har også tenkt å legge ut dagens stream på YT også, den er sikkert på plass seint på kvelden i dag, eller i morgen, av hengi av hvor lang tid nedlastningen tar og hvor lenge jeg gidder å streame. :) :) :)

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Ikke jeg.

 

Jeg har også tenkt å legge ut dagens stream på YT også, den er sikkert på plass seint på kvelden i dag, eller i morgen, av hengi av hvor lang tid nedlastningen tar og hvor lenge jeg gidder å streame. :) :) :)

Ser sånn ut at jeg ikke får lov å legge ut streamen min på YT, på grund av at jeg fikk Copyright claim på den. I tillegg får jeg heler ikke lov å dirigere videoen min på YT sin Video Editor. Sliter med å laste ned musikk fra YT sin musikk liste.  :( :( :(  Med mindre jeg ikke bruker min egen video editor program. :wee:

 

 

Ikke jeg, men kan gjerne ta turen innom din stream.

 

Jeg har tenkt å finne den eldste og den første tråden på diskusjon.no.

Ikke jeg. Jeg syns den skal få lov å ligge i fred.

 

Bare en forhånds advarsel:

Det er egentlig ikke lov å ta frem 10 år gammle eller eldre tråder frem igjen. Pass på at det ikke skjer for ofte, da kan du risikere å få moderatorene/forumveiledere på nakken. :glare: :glare: :glare:  Hvis du ikke tror med så får du lese deg litt opp her. Retningslinjene - Diskusjon.no

 

Jeg har tenkt å legge meg snart.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Ser sånn ut at jeg ikke får lov å legge ut streamen min på YT, på grund av at jeg fikk Copyright claim på den. I tillegg får jeg heler ikke lov å dirigere videoen min på YT sin Video Editor. Sliter med å laste ned musikk fra YT sin musikk liste. :( :( :( Med mindre jeg ikke bruker min egen video editor program. :wee:

 

 

Ikke jeg. Jeg syns den skal få lov å ligge i fred.

 

Bare en forhånds advarsel:

Det er egentlig ikke lov å ta frem 10 år gammle eller eldre tråder frem igjen. Pass på at det ikke skjer for ofte, da kan du risikere å få moderatorene/forumveiledere på nakken. :glare: :glare: :glare: Hvis du ikke tror med så får du lese deg litt opp her. Retningslinjene - Diskusjon.no

 

Jeg har tenkt å legge meg snart.

Nei, jeg mener ikke å poste i den, jeg mener å bare smugtitte på den eldste tråden. Den første tråden er sletta for lengst. Endret av SprengeMobil
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...