Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips til barnebutikker i Stavanger-området + god service


Anbefalte innlegg

Tips til barnebutikker som både har utstyr og klær? God service er vel så viktig, da jeg ikke orker å stresse og krangle på evt reklamasjoner f.eks. Ønsker å få hjelp til valg av bilstol, vogn og alt jeg vil trenge til baby av flinke og kunnskapsrike folk. Er førstegangsmamma til en liten gutt <3

 

Har du noen tips til meg?

På forhånd takk! :-)

 

Anonymous poster hash: aecd7...a29

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beste tipset må være å bruke finn.

Der kan du få babyutstyr helt ned i gratis. Det koster så mye du vil det skal koste.

 

Ikke heng deg så nazi opp i eldre stoler (innenfor rimelighetens grenser). Utgangsdatoen handler i stor grad om profitt). Man kan diskutere micromort til man bli blå i trynet - sunn fornuft er fortsatt veldig nyttig.

Lenke til kommentar

Enig i at det meste kan (og burde) kjøpes brukt. Vi kjøpte mye nytt og ser nå at det er helt unødvendig. Alltid greit å ha en butikk ift reklamasjon, men kjøper du utstyr som er 1-2 år gammelt, så har du fremdeles reklamasjon om du får med kvittering. 

 

 

Når det gjelder klær, kjøp så billig som mulig i starten. Bor du i Stavanger (som meg), så trenger du ikke å bekymre deg voldsomt for temperatur i starten. I tillegg vokser de så fort ut av klærne, gulper/spyr og driter på de. Så mye blir fort kast. Mange som gir bort/selger poser med div klær, kjøp noen sånne og evt sorter bort det du ikke vil ha og gi bort/selg videre. I tillegg trenger du ikke 20 forskjellige bodyer og pysjer/one piecer, ender fort opp med å bare bruke 7 på rotasjon. Og prøvd å handle for neste størrelse, De takler bedre å ha for store enn for små klær.

Lenke til kommentar

Enig i at det meste kan (og burde) kjøpes brukt. Vi kjøpte mye nytt og ser nå at det er helt unødvendig. Alltid greit å ha en butikk ift reklamasjon, men kjøper du utstyr som er 1-2 år gammelt, så har du fremdeles reklamasjon om du får med kvittering.

 

 

Når det gjelder klær, kjøp så billig som mulig i starten. Bor du i Stavanger (som meg), så trenger du ikke å bekymre deg voldsomt for temperatur i starten. I tillegg vokser de så fort ut av klærne, gulper/spyr og driter på de. Så mye blir fort kast. Mange som gir bort/selger poser med div klær, kjøp noen sånne og evt sorter bort det du ikke vil ha og gi bort/selg videre. I tillegg trenger du ikke 20 forskjellige bodyer og pysjer/one piecer, ender fort opp med å bare bruke 7 på rotasjon. Og prøvd å handle for neste størrelse, De takler bedre å ha for store enn for små klær.

Jeg vil kjøpe vognen ny, mht garanti og reklamasjon. Har hørt at garantien kun følger første eier, ikke dersom den blir kjøpt brukt. Bilstol ønsker jeg også å kjøpe ny, samt madrass til seng, babycall og ammepumpe. Noen butikker tilbyr litt rabatt hvis en kjøper mye, eller kommer over en viss sum. Men takk for tips! Kommer nok til å se etter brukt seng, diverse møbler og klær. Er det nødvendig med sånn vårpose i vognen? Babyen kommer til sommeren. Og hvilken vogn hadde dere evt til deres barn?

 

 

 

Anonymous poster hash: aecd7...a29

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...