Gå til innhold

Ski på tur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare den mest utrolige påske i vårt distrikt i år, det er bare å komme seg ut og nyte den! Her er det til og med noen med gammeldagse Rottefellabindinger, det har jeg på fjellskia mine jeg også. Det fungerer dårlig i ferdig oppkjørte løyper, men bortsett fra det, så er det en genial oppfinnelse.

Den lille kvisten som stikker opp i front på bildet kunne vel alltids vært klonet bort, det samme gjelder den som henger ned oppi topplinja.

Lenke til kommentar

Det er bare den mest utrolige påske i vårt distrikt i år, det er bare å komme seg ut og nyte den! Her er det til og med noen med gammeldagse Rottefellabindinger, det har jeg på fjellskia mine jeg også. Det fungerer dårlig i ferdig oppkjørte løyper, men bortsett fra det, så er det en genial oppfinnelse.

Den lille kvisten som stikker opp i front på bildet kunne vel alltids vært klonet bort, det samme gjelder den som henger ned oppi topplinja.

 

Joda, det hadde gjort seg med litt kosmetiske forbedringer. Men jeg har ikke lært meg kloning, eller særlig annet heller for den saks skyld. Er ganske uerfaren med Photoshop. Auto fix er mest brukt.

Lenke til kommentar

Fin bilde tatt av en "billig" Windows-phone. Min kone har en slik, men tar nesten aldri bilder, dessverre.

Fin påskestemning i perfekte påskeomgivelser, bare synd at kun skiene dine kom med og ikke du selv.

 

Kan nesten lukte "nykokt" thermoskaffe og "nybakt" kvikklunsj.

Kloning av Helenes kvister kunne vært greit, men ikke livsviktig. Dette bildet skal jo formidle ei stemning, først og fremst.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Fin bilde tatt av en "billig" Windows-phone. Min kone har en slik, men tar nesten aldri bilder, dessverre.

Fin påskestemning i perfekte påskeomgivelser, bare synd at kun skiene dine kom med og ikke du selv.

 

Kan nesten lukte "nykokt" thermoskaffe og "nybakt" kvikklunsj.

Kloning av Helenes kvister kunne vært greit, men ikke livsviktig. Dette bildet skal jo formidle ei stemning, først og fremst.

Mvh.Oddvar

 

Telefonen ble faktisk kjøpt på et "helgekupp" til en rimelig pris - bare kameraet i seg selv var verd mer. Du hadde nesten helt rett - det var nykokt kakao, og selvsagt KvikkLunsj, samt appelsin.

 

Mvh. Rasmus

Lenke til kommentar

Skikkelig påskestemning her!

Et godt bilde.

 

Mvh Fredrik

 

Tusen takk - påskestemningen har vært nærmest magisk en hel uke. Vindstille og fullstendig skyfri himmel, kalt om natten men varmt i sola, rikelig med snø og flott føre. Himmelsk er vel et passende uttrykk i disse tider.

Mvh. Rasmus

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...