Gå til innhold

Hjelp til kjøp av stasjonær gaming PC


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg trenger hjelp til å finne en best mulig stasjonær gaming pc med en skjerm til rundt 10-12k

Den kommer til å bli brukt til å spille spill som diablo 3, fortnite, pubg, csgo, wow

 

Ønsker en skjerm med helst 120hz eller mer. Trenger ikke mer en 1080p, helst 24 tommer eller større.
Må kjøre OS' på SSD 
Trenger ikke windows lisens viss det ikke følger med, kjøper en billig oem nøkkel på nett.

Kan godt prøve meg på å bygge selv, men foretrekker ferdigbygget. 

 

Setter pris på alle forslag og tips :D

Endret av Fazzari
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo vurdere bruktmarkedet også:

Gaming pc, i7, 1070, m2 ssd!

Men ville forsøkt å prutet den under 10 000 kr på grunn av PSU er litt svak, liten SSD disk og ikke K basert cpu litt utdatert.

Så sant den er handlet hos komplett med kvittering bør det gå bra.

Gaming skjerm BenQ XL2411T 24 tommer 144 hz selges XL2411

 

Er tullete å kjøpe nytt skjerm når det er så billig og enkelt å få tak i slike gamle skjermer brukt syns jeg.

Skal du ha nytt bør du gå for 4k skjerm.

 

Multicom\komplett og elkjøp er veldig dyre så finn er billigst eneste problemet er det finnes useriøse folk og finn betalinggaranti ikke finnes lenger er det litt mere risiko. Men hør om få få demostert at pcen funger hvis mulig det er vel eneste eller hvis selger gir deg detaljer hvorfor pcen selges og hvordan den er brukt, det kan gjøre pruting vanskelig. Er selgeren tilbakeholden på dette er pruting løsningen.

 

Skal du ha nytt er vel i3-8350K + Z370-A + 8 GB ram og GTX 1070 det som gir mest ytelse for pengene for deg.

Men husk på ved multitasking tung bruk senere bør du senere oppgradere cpuen så tenk nøye over det.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...