djplaya Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Fyra opp McAfee Personal Firewall Plus idag , så ser jeg at det er så sinnsykt mange som prøver og connecte til den porten min Snakker om opptil 200 per refresh , en refresh er vel 1-2 sec , totalt denne uka 70.000 forsøk , og idag 20.000 også videre , Så jeg bare lurte på hva denne porten var og om det var veldig unormalt ?
Fritzdoom Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Port 4662 brukes av bla eMule. Har du et fildelings prg på maskinen?
djplaya Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Skrevet 13. desember 2003 Jepp har eMule inne , men får faktisk litt av den porten selvom jeg ikke har det programmet på
djplaya Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Skrevet 13. desember 2003 Nå begynner dte og bli godt med aktivitet på den porten igjen Enste jeg har oppe her er Avant Browser (port 80 ) msn ( port 1863 ) , lurer fælt på det her har roa seg ned nå MYE i forholdt til istad , men siden første innlegget har programmet blokka 1000 nye "inntrengere"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå