Gunnar Fagerli Skrevet 27. mars 2018 Skrevet 27. mars 2018 Du befinner deg som vanlig på terrassen, du får ta deg en tur opp i alpinanlegget nå som løypene er preparert. Misunner deg utsikten :-). Mvh Gunnar
Leif Olsson Skrevet 27. mars 2018 Skrevet 27. mars 2018 Fin utsikt Svein Hos meg masse snø og lit sol til og fra Blir en hvit påsk da Mvh Leif
smort1 Skrevet 27. mars 2018 Forfatter Skrevet 27. mars 2018 Du befinner deg som vanlig på terrassen, du får ta deg en tur opp i alpinanlegget nå som løypene er preparert. Misunner deg utsikten :-). Mvh Gunnar Takker, Gunnar! Om ikke akkurat på terrassen, så iallfall på et utsiktspunkt litt lenger ned i lavlandet! Fin utsikt, okkesom!
smort1 Skrevet 27. mars 2018 Forfatter Skrevet 27. mars 2018 Fin utsikt Svein Hos meg masse snø og lit sol til og fra Blir en hvit påsk da Mvh Leif Takker, Leif! Sikret med snø til påsken her, ja!
Leif Olsson Skrevet 27. mars 2018 Skrevet 27. mars 2018 Fin utsikt Svein Hos meg masse snø og lit sol til og fra Blir en hvit påsk da Mvh Leif Takker, Leif! Sikret med snø til påsken her, ja! Bare hyggelig !
smort1 Skrevet 27. mars 2018 Forfatter Skrevet 27. mars 2018 Fin utsikt Svein Hos meg masse snø og lit sol til og fra Blir en hvit påsk da Mvh Leif Takker, Leif! Sikret med snø til påsken her, ja! Bare hyggelig ! ?
Moerk Skrevet 27. mars 2018 Skrevet 27. mars 2018 Strålende vær i en fin by med fine omgivelser. Et fint utsiktspunkt har du også funnet. Her ble det mye fint. Mvh.Oddvar
smort1 Skrevet 28. mars 2018 Forfatter Skrevet 28. mars 2018 Strålende vær i en fin by med fine omgivelser. Et fint utsiktspunkt har du også funnet. Her ble det mye fint. Mvh.Oddvar Takker, Oddvar!
Anbefalte innlegg