Gå til innhold

Palmesøndag på Blimsanden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og jeg som trodde at du holdt til i alpinanlegget på Oppdal i disse tider, men noen må vel være på jobb til onsdag for å sørge for bruttonasjonalproduktet. Men du er jo alltid på farten, godt komponert fra Blimsanden med litt liv :-). Mvh Gunnar

 

Hei Gunnar !

Nei, jeg har ikke kommet meg på fjellet enda, men reiser oppover i morgen. Det er mye som må gjøres på jobb, og det var greit å ta det nå når alle andre på fabrikken har fri...

Det skal være supre skiforhold denne påska, men litt kaldt.

Takk for kommentaren og jeg ønsker deg en riktig god påske hvor enn du måtte være :D

Lenke til kommentar

Fra din tur til Vigra, eller?

Får vårfornemmelser av denne fine stranden, men er ikke så sikker på at temperaturen tyder på vår akkurat.

 

Ei yndet badestrand må vel dette være.

I alle fall et stemningsfullt bilde, som får meg til å lengte til en varmere årstid.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Fra din tur til Vigra, eller?

Får vårfornemmelser av denne fine stranden, men er ikke så sikker på at temperaturen tyder på vår akkurat.

Ei yndet badestrand må vel dette være.

I alle fall et stemningsfullt bilde, som får meg til å lengte til en varmere årstid.

Mvh.Oddvar

Hei Oddvar,

Ja, dette er Vigra ja, og stranden er populær, men det er sjelden varmt nok til at det blir mye bading her. Men uansett et fint sted å være.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...