Jump to content
Floffen;^

Blør på armen etter å ha fått p-stav

Recommended Posts

Fant dette svaret ved å google:

Hos noen vil det oppstå en blødning under huden ved innsetting av p-stav. Det vil i så fall danne seg et blåmerke etter innsetting. Dette er helt ufarlig og staven virker like bra. Blåmerket forsvinner etter 2-3 uker.

Kilde: https://www.sexogsamfunn.no/prevensjon/p-stav/

Ps. Fortsetter det å blø mye i flere dager ville jeg kontaktet legen og spurt for sikkerhets skyld.
 

Edited by Malmern
  • Like 1

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...