Gå til innhold

Mod til PS2


soft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:wow: jaaaa her er noe jeg har nettopp gjort.....Gå inn på www.ezelectronics.no/webshop

 

Det koster noe rundt 1300kr tilsammen(med at du sender den bort til de) Kjøp DMS3...det er en stor feil hvist du kjøper noen andre(dms3 kjøpte jeg den er rå) han som chipper gir også 6månders GARANTI....Jaaa....brenning av PS2 spill går enormt fint det er bare og bruke den nyeste versjonen av NERO BURNINGROM og trykke copiere en dvd....så virker det PS! det er lurt og bruke den minste hastigheten :thumbs:

Lenke til kommentar
:wow: jaaaa her er noe jeg har nettopp gjort.....Gå inn på www.ezelectronics.no/webshop

 

Det koster noe rundt 1300kr tilsammen(med at du sender den bort til de) Kjøp DMS3...det er en stor feil hvist du kjøper noen andre(dms3 kjøpte jeg den er rå) han som chipper gir også 6månders GARANTI....Jaaa....brenning av PS2 spill går enormt fint det er bare og bruke den nyeste versjonen av NERO BURNINGROM og trykke copiere en dvd....så virker det PS! det er lurt og bruke den minste hastigheten  :thumbs:

:no::cry::no::cry::no::cry:

Mulig jeg tar feil men dette høres ut som snikreklame!

Syntes det var rimelig dyrt også, tror man kan finne folk som gjør det langt rimeligere!

Dessuten er du litt ute å kjøre med å komme med slik info på forumet (ikke sagt da at jeg støtter at man ikke skal få lov til å diskutere det... :devil: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...