Gå til innhold

Student Consulting, erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 1 år senere...

Jeg har hatt flere oppdrag for dette firmaet over en lengre periode før jeg sluttet.

Etter at jeg hadde jobbet i nesten et år hos en oppdragsgiver ble jeg kontaktet av Studentconsulting som påsto at jeg hadde en ugyldig arbeidskontrakt. Derfor måtte si meg opp for så å skrive under en ny kontrakt. Det gjorde jeg og fortsatte videre og uavbrutt hos oppdragsgiver. Noen uker senere fikk jeg beskjed fra forsikringsselskapet mitt om at pensjonspengene mine var tilbakebetalt til Studentconsulting siden jeg hadde jobbet i firmaet i mindre enn ett år. Studentconsulting brukte et falskt argument for å få tilbakebetalt pensjonsinnbetalingene sine og dette var en systematisk fremgangsmåte som også ble brukt på mine arbeidskollegaer. Jeg fikk pengene tilbake etter at jeg truet med å bruke media, men denne hendelsen viser hvor råttent Studentconsulting går frem for å tjene penger.

Studentconsulting forsøkte også å ikke betale meg lønn for en bevegelig helligdag. Ikke alle ansatte setter seg inn i hvilke rettigheter de har og dette kan bli kynisk utnyttet av arbeidsgiver.

Det er vanskelig å nå frem til kontaktperson hos Studentconsulting via mail/telefon.  Konsulentene der har et stort arbeidspress.

I forbindelse med en av jobbene jeg var aktuell for ga de meg en feilaktig stillingsbeskrivelse.

Jeg måtte purre flere ganger for å få sluttattest.

Som ansatt i Studentconsulting opplevde jeg å bli veldig overfladisk og dårlig behandlet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...