Gå til innhold

Finnes klokker/armbånd som varsler ved glemt telefon?


Anbefalte innlegg

Er ikke så veldig opptatt av å få all mulig informasjon om trening. Har vel ikke noe spesielt i mot det, føler bare ikke jeg trenger det.
Det jeg derimot trenger er et armbånd/klokke som varsler meg dersom jeg kommer for langt fra selve telefonen.
Har hatt (altfor mange) tilfeller der jeg har glemt telefonen, men har, takket være ærlige personer, så langt fått tak i telefonen igjen.
Ønsker jo å unngå dette, så derfor dette spørsmålet.
Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min (nå antikvariske) Metawatch gjør dette - hvis jeg beveger meg for langt bort fra mobilen, så vibrerer klokken. Utrolig kjekt.

Det er forbausende hvis dette ikke finnes på flere smartklokker.

Mulig dette finnes på andre klokker også, men når jeg har spurt i butikker, har jeg (hittil) kun fått spørrende blikk og hoderisting til svar.

Vil dessuten gjerne ha en som er minst mulig også.

Endret av Terje Hagen
Lenke til kommentar

Takk for god respons alle sammen. Tror jeg har funnet løsningen nå. Ser ut til at denne funksjonen kaller "anti-lost" i oversikten over funksjonaliteter.

Har lett litt mer på forskjellige steder med dette som søkeord, og da dukker det opp en hel del. Har bestilt "no billig skit" (kanskje) fra Amazon.
Funksjonen skal være der, og til den nette sum av kr 112,- har jeg råd til å feile. Dessuten er den ikke alt for stor og klumpete.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...