Gå til innhold

har du en historie å fortelle?


Ane W

Anbefalte innlegg

Hei  :)

 

Jeg er på utkikk etter spennende, unormale og ekstraordinære historier å skrive om. Det kan være alt fra noe unormalt du har opplevd, conspiracy theories, noe du har holdt hemmelig og ønsker å fortelle, "rare" hobbyer eller fetisjer, eller andre ting du har på hjertet. Hva som helst!

 

Du må gjerne stille til intervju for å få bedre innblikk i din historie. Dette kan selvfølgelig være anonymt. 

 

Ta kontakt hvis du er interessert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

(Advarsel, Jeg er ikke flink til å skrive norsk hermed idag, beklager på forhånd)

 

En histore jeg kan fortelle er at jeg fant noen gamle dokumenter av en skole som vurderte meg fra start til slutten av 1.klasse. Der sto det masse rart som Mamma og Pappa ikke ville vise meg. Det sto at jeg var en flink gutt som hadde "meget" store sosiale problemer og orket aldri å henge med andre barn. Jeg ville spise brødskiver med en bit, sto andre om de pekte på meg og var veldig "skal alltid være først og best" type ting. Jeg hadde store problemer ned å uttale og skrive Norsk, var delvis i Matte og godt i Engelsk faget. Det var over 30 sider som en PPT, Pappa og Rektoren på skolen hadde skrevet om meg( jeg ble passet på av en voksen under alle tider sto det)

 

Gikk på vanlig grunnskole, ungdomsskole og Videregående skole og fullførte VG2 El-Energi. I dag er jeg en Elektriker-Lærling som tjener penger og prøver å bli en Fagutdannet Elektriker. Sier seg hvor mye man kan endre seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...