Gå til innhold

400-35-16


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor skal jeg begynne? Dette byggefeltet, hva synes dere om det? Granskogen vi ser er heller ikke noe av det vakreste jeg har sett- eller?

Men fjelltoppen, drimot er jo veldig Mørisk (les mektig fin).

 

Du har på en fin måte fått demonstrert hvor forskjellig bildeutsnittene blir ved forskjellige brennvidder. Du kunne selvføgelig brukt flere varianter som 100 mm f.eks, men tror du har fått frem det viktigste.

Bra jobba.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Hvor skal jeg begynne? Dette byggefeltet, hva synes dere om det? Granskogen vi ser er heller ikke noe av det vakreste jeg har sett- eller?

Men fjelltoppen, drimot er jo veldig Mørisk (les mektig fin).

 

Du har på en fin måte fått demonstrert hvor forskjellig bildeutsnittene blir ved forskjellige brennvidder. Du kunne selvføgelig brukt flere varianter som 100 mm f.eks, men tror du har fått frem det viktigste.

Bra jobba.

Mvh.Oddvar

 

Hei Oddvar!

Hva jeg synes om byggefeltet? Jeg tenker de har flott utsikt, men at det sikkert alltid blåser der oppe. Jeg tenker tomtene er altfor små og husene ligger for tett, jeg tenker at det er sjukt mye motbakke å gå for ungene som skal hjem fra skolen :D

Jeg har ikke vært der oppe siden disse nye og moderne husene kom opp.

Granskogen er nå bare en granskog og et hogstfelt, det er slett ikke den som gjorde at jeg ville ta dette bildet. Det er de majestetiske fjellene i bakgrunnen som gjør at jeg ser et motiv her. Spesielt ved solnedgang når nysnøen blir rosa. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...