Gå til innhold

The Witcher-serien er nå et steg nærmere TV-skjermen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den dagen det kommer en storproduksjon/tv serie av enten dark souls eller aller helst bloodborne skal jeg kaste meg på hypen. :)

 

Mine absolutte favorittspill, men ikke det jeg kunne tenke meg som serie. TV-formatet krever en god del dialog og dramaturgi, stikk i strid med hvordan historien formidles i Dark Souls og Bloodborne. En serie ville ikke klart å levere den samme mystikken som spillmediet gjør. Trur eg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

"I Netflix' pressemelding opplyste Sapkowski at serien skal være tro mot bøkene, som skulle bety at kjennere av spillserien trolig vil kjenne seg igjen i serien."

 

Spillene er ikke tro mot bøkene. Du finner kun små hint til de første 3 kort-novellene i spillserien

 

Ja, Sapkowski selv har jo vært ute flere ganger og vært svært kritisk til spillene, da han mener disse er helt feilslåtte tolkninger av hans verden!

 

Selv storkoste jeg meg med alle spillene, og syntes bøkene var fantastiske. På en måte gleder jeg meg til serien, som jo må ses, men også litt engstelig, så man alltid er når en elsket bok(serie) blir til film/serie...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...